WDM-kaart v1.0.0.0

WDM-kaart v1.0.0.0

Houdt u van mijnbouw of openbare werken? Dat ben ik, daarom heb ik deze kaart gemaakt. Ja, je kunt er nog steeds wat landbouw op bedrijven, door je eigen velden aan te leggen, maar de focus ligt op mijnbouw en openbare werken.
Er zijn twee verlaten steden op de kaart. Het ene is meer een dorp dat een rotsverschuiving heeft meegemaakt. Het puin kan worden opgeruimd en alle gebouwen kunnen worden vernietigd. De tweede stad is iets uitgestrekter. Het heeft een rioolsysteem waar je in kunt gaan (de laatste foto toont een onbedekt zicht op het riool, in het spel is het bedekt met asfalt). Er zitten er meerdere in het riool, sommige moeten worden uitgegraven, andere niet. Alle gebouwen in de stad, behalve het hoofdtankstation, kunnen worden gesloopt. Het benzinestation moet echter worden gerepareerd en er zitten sleuven onder die kunnen worden uitgegraven zodat brandstofleidingen en tanks kunnen worden hersteld. Er zijn een paar andere plekken aan de rand van de stad waar ook loopgraven zijn die kunnen worden uitgegraven en gebruikt voor de kelder van een huis, of de fundering van een gebouw, of wat dan ook.
Op de heuvel met uitzicht op de stad staat een klein woningbouwproject dat nooit is voltooid. De huizen kunnen worden omgehakt met behulp van een kettingzaag of ander gereedschap dat wordt gebruikt voor het verwijderen van bomen. Met een stobbenfrees kunnen de fundamenten van de huizen worden vernield.
Er zijn meerdere mijnen. Sommige zijn stripmijnen waar veel leven in zit. Sommige zijn ondergrondse mijnen die moeten worden uitgegraven. De ene is een ondergrondse mijn met hopen steenkool erin. En er is ook een ondergrondse bunker die uitgegraven kan worden. Dan is er net buiten de stad een enorme mijn met materiaal dat eruit kan worden gehaald en ook kan worden uitgegraven. Of je kunt gewoon alle rotsen slopen en wat open land hebben. Er is ook een marmermijn, want waarom niet.
Mijn algemene idee voor het stadsgebied was dat het met de grond gelijk gemaakt zou kunnen worden en dat er een nieuwe stad zou kunnen worden opgebouwd. Daarom kan bijna alles in de stad, behalve het tankstation, worden gesloopt. De wegen, het rioleringssysteem, de loopgraven, de betonnen plaat waar de oude voertuigen en gebouwen op staan, ze kunnen allemaal worden vernietigd (ik raad ten zeerste aan om alles op de betonnen plaat te vernietigen voordat je deze vernietigt, anders zullen er dingen in de lucht blijven drijven). lucht). Dat hele gebied kan met de grond gelijk worden gemaakt en er kan een nieuwe stad worden gebouwd.
Er is ook een modderpoel in de heuvels nabij de stad. Ik dacht dat het leuk zou zijn. Nog twee laatste gedachten: de meeste rotsen op de kaart kunnen worden vernietigd. En er zijn niet veel bomen, maar er is één bosgebied als je die route wilt volgen. Er zit misschien nog iets meer op de kaart, maar dat is het meeste.
Voordat ik het vergeet: op deze kaart ligt ook meer sneeuw, omdat het in de winter langer is, omdat het in de Dakota's ligt. Het is ook iets kouder en er valt ook meer regen.
Nu moet ik de eer geven waar de eer toekomt.
Ten eerste was de basis van de kaart Elk Mountain van Elk Mountain Modding. Het is de basis die ik voor toekomstige kaarten zal gebruiken. De reden hiervoor is dat ik de XML's en dergelijke heb aangepast aan mijn wensen. Ik beweer dit niet meer als een bewerking van die kaart, aangezien de kaart volledig is getransformeerd in iets nieuws. Ja, er zijn nog steeds overblijfselen van hun kaart, maar de kaart is iets compleet nieuws. De omgeving is volledig veranderd, de rivieren en meren zijn veranderd. De geografie is heel anders en de backend is ongelooflijk anders. Maar zonder Elk Mountain zou deze kaart niet hetzelfde zijn, dus verdienen ze veel lof.
Squigglzes moet hier vermeld worden. Het rioleringssysteem, veel gebouwen, een deel van de codering en dergelijke zijn van hun kaarten gehaald. Domicile en hun bewerking van Elk Creek waren hier erg behulpzaam. Ik heb deze kaart ook gebouwd in de wetenschap dat sommige van hun mods en dergelijke een rol zouden gaan spelen. Zonder Squigglzes zou deze kaart iets heel anders zijn. Het werk dat zij doen heeft een directe invloed op het werk dat ik op deze kaart heb gedaan.
AlBorks PW verdient ook vermelding. Kijk eens op hun Youtube, daar hebben ze hele leuke dingen. Een paar gebouwen en loopgraven kwamen van hun kaarten. Ik heb ook veel inspiratie gekregen van wat zij doen.
Poorboy, die de Mason County Map heeft gemaakt, moet hier hartelijk worden bedankt. Sommige van hun producties van die kaart van Mason County zijn in mijn kaart geïmplanteerd. Je kunt ze verkrijgen onder het tabblad Fabriek. Degene die ik het liefst wilde was de productie van het trailerpark, die sloopauto's produceerde, en die staat nu op mijn kaart, met enkele bewerkingen.
PapaSmurf Modding moet ook vermeld worden. De grote mijn aan de linkerkant van de kaart is van hun Mining Extreme-kaart gehaald. Het is iets anders op mijn kaart, maar nadat ik het zag, wist ik dat ik het nodig had, wat veel van de veranderingen die ik op deze kaart heb aangebracht in gang zette.
Ik weet zeker dat er enkele vermeldingen zijn die ik mis. Om deze kaart samen te stellen, heb ik tientallen kaarten doorgenomen.
Ten slotte: ja, er zitten fouten in deze kaart. Geen van deze heeft invloed op de gameplay. Sommige zijn restanten van dingen in de code, die niet op de kaart staan. Dit zijn grotendeels dingen die ik heb opgezet voor een toekomstige kaart, maar die niet zijn geïmplementeerd in de huidige kaart. Het heeft helemaal geen effect. Sommige fouten hebben te maken met items die te groot zijn voor de console. Dat is prima, want dit is geen consolekaart. Geen van de fouten heeft enig effect op de gameplay, en zoals ik al zei, veel fouten zijn slechts restanten. De kaart speelt soepel af.
Ik zal een savegame voor deze kaart uitbrengen, waarin voertuigen, marmerblokken in de marmermijn, enkele dynamische rotsen en een verscheidenheid aan voertuigen en productiepunten worden toegevoegd. Het is precies hoe ik het spel start en wat mijn visie voor dit spel was. Daarmee zullen er een aantal voertuigen worden uitgebracht, conversies en bewerkingen, die bij dit spel horen.
Ten slotte heb je MudSystems en de Plantinum Expansion nodig om deze kaart te laten werken. Plantinum Expansion maakt het mogelijk de items te slopen.
Met MudSystems heb ik heel weinig modder aan de kaart toegevoegd. Er is één modderpoel in de heuvels. Maar ik heb ook penselen toegevoegd waarmee je op velden kunt schilderen, die als het regent in modder veranderen. Dus als je een onverharde weg wilt, die modderig wordt, kun je die beschilderen.
En ja, dit is een groot bestand. Waarom? Omdat er veel op deze kaart staat. Er zijn toegevoegde producties. Er zijn bomen toegevoegd. Er zijn toegevoegde penselen. Er zit veel op deze kaart. Maar ook al komt er veel bij kijken, het werkt nog steeds soepel. Veel plezier dus met het ontdekken van wat er allemaal is.

Auteur:
Western Dakota Mining


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!