Ergens in Thüringen III v2.1.0.1

Ergens in Thüringen III v2.1.0.1

Ergens in Thüringen III – Welkom in Ilm Valley 4x.

Changelog v2.1.0.1 (servicefix)
– vast laadscript Cowbarn, geen ontbrekende winkel-/plaatsbare items meer wanneer de savegame kapot is of er een foutieve xml wordt gedetecteerd in andere mods

Originele replica van het Thüringer gebied in het Ilmdal rond het kleine dorpje Dienstedt.
Echt hoogtemodel, beschikbare Google Maps-gegevens en gebouwen, straten etc. helemaal opnieuw gemodelleerd op basis van het gebied.

U kunt verwachten:
– 4x Kaart
– 4 boerderijen + 1 grond met kippenmesterij
– 2 boerderijen ervan met voorbereide BGP
– 238 verkoopbare gebieden
– 152 velden (0,7-32ha areaal)
– Inkooppunten voor mest, drijfmest, zaad, kunstmest en kalk
– 6 Productie (steengroeve, minerale mest/zaad, zagerij, timmerwerk, korenmolen, bakkerij)
– 7 Verkooppunten (alle productielocaties + restaurant)
– Volledige echte bewegwijzering ter oriëntatie
– Groeiplan aangepast aan het gebied (geen olijven, katoen en suikerriet)
– Weergegevens van de regio (gemiddeld, Duitse weerdienst)
– Aangepaste bodemtypekaart voor Precision Farming DLC
– Volledige compatibiliteit met Maize Plus
– Gewijzigd lichtmodel geïnstalleerd op de kaart (FS22_Relight)

Start is op een prachtige boerderij van middelgrote omvang, in het hart van Dienstedt.
Voor volledig gebruik van de boerderij moet de juiste landbouwgrond worden gekocht.
(In MP MOET deze boerderij altijd boerderij 1 zijn.)

Alle andere boerderijen kunnen worden gebruikt na verwerving van de betreffende landbouwgrond.
(In MP doet de volgorde na boerderij 1 er niet toe.)

Alle gebouwen van de startboerderij, de loonbedrijfsboerderij en de paardenboerderij kunnen volledig worden verkocht (inclusief decoratie) om een volledig eigen boerderij te bouwen.
De kleine, tegen de helling gelegen varkensboerderij kan niet geheel worden gesloopt.

Belangrijke notitie!
– Observeer de nodige mods
– Bij het starten van een MP-spel met een nieuwe savegame kan het na de aankoop van de individuele boerderijen voorkomen dat de silo's niet kunnen worden gelost (autorisatie ontbreekt).
Om dit op te lossen, moet de server een keer opnieuw worden opgestart. Daarna zou dit probleem niet meer mogen voorkomen.
– Mestplaat bij GEA Stall Land 153 moet door de gebruiker worden geplaatst. Wordt niet herkend door het basisspel als het al eerder is geplaatst, omdat er geen vaste FarmId is.
– Balenmissies in MP die naar een van de BGA's gaan, vereisen een voorlader en contractbedrijfsrechten van de bijbehorende boerderij, als deze geen eigendom mag zijn.
– Vanwege een basisspelbeperking kunnen de extra beschikbare weiden (Beyleron- en Elmcreek-weiden) niet worden gegooid.
Op dezelfde manier is de alpenweide in het overzicht en de zaaimachine alleen als gras gemarkeerd, maar kan worden uitgerold.

Changelog v2.1.0.0 (definitieve versie)
– QoL-script toegevoegd, meer bomen (>1 miljoen) en veehouderijen/weiden (max. 30) mogelijk
– landbouwgrond 176, schapenweide toegevoegd (alleen met nieuwe savegame)
– kaartgeluiden herwerkt
– ontbrekende precisielandbouwwaarden toegevoegd
– ontbrekend groeistadium maïs opgelost
– Verkooptrigger voor restaurants, binnenmasker toegevoegd, verkooptrigger aangepast
– Moeilijkheidsgraad "Farmmanager", resterend Tenwinkel-gewicht vast
– ontbrekend "Digestaat" fillType voor LoadStation vloeibare mestopslag toegevoegd
– enkele ongebruikte objecten verwijderd, enkele verborgen botsingen verwijderd

Wijzigingenlogboek v2.0.0.3
– Hotfix geavanceerde grondhoekpatch 1.9.1.0

Wijzigingenlogboek v2.0.0.1
– Hotfix ontbrekende Goeweil-balen

Wijzigingenlog v2.0.0.0
Bugfixes:
– compleet herwerkte map.i3d
– oogstmissies opgelost. De opbrengst zou nu ruim voldoende moeten zijn
– weidemaaien geen zwad, vast
– onzichtbare rand verkoopstation houtsnippers, vast
– stenen/wietdisplay verdubbeld, vast
– misplaatst hek dierenhandelaar, verwijderd
– ontbrekende binnenruimtes diverse locaties, toegevoegd
– laatste 2 verzamelobjecten kunnen niet worden verzameld, opgelost
– landbouwgrond 153, kleine schuilplaatsen niet verkoopbaar, gerepareerd
– Trigger voor het laden van zaad/meststofproductie, afgesteld

Veranderingen:
– dubbele wigsilo landbouwgrond 153 vervangen (LU Dienstedt)
met 2 enkele wigsilo's passend bij de nieuwe BunkerSetU.
– zaad-/kunstmestproductie, gescheiden opslagplaatsen voor zaad en kunstmest
om te voorkomen dat de productie mislukt als de opslag volledig gevuld is met inputproducten.
– licht aangepaste positie van doorrijsilo en mesthoop bedrijf 1
– heteluchtballons, minder zichtbaar, verschillende tijden
– bord van autodealer gewijzigd naar Duitse naam voor betere regionale aansluiting
– Borden van AI-voertuigen veranderd in regionale borden
– spawnplaatsen van autodealers aangepast, voorkomt dat uitgeleende missievoertuigen niet worden voortgebracht als de hoofdplaats is geblokkeerd
– overschilderbare grondstructuren, verhoogd 8 –> 38
– grondhoeken, verhoogd 8 –> 32
– limiet voor hoogtetypes, verhoogd 64 –> 256
– beschilderbare decoratieve objecten (struiken, weide…), verhoogd 4 –> 10
– weide nu ook zaaibaar, in plaats van alleen gewoon gras (iets hogere opbrengst dan gras)
– zijhek bij kippenmesterij verkoopbaar voor uitbreiding van het terrein
– hek achter tankstation en zijhek zagerij verkoopbaar (uitbreiding zagerijterrein)
– kalktextuur verzwakt

Toevoegingen:
– Er zijn nu 3 verschillende weidetypes beschikbaar
– auto-onderhoud aanwezig op boerderij 1
– verschillende locaties zijn nu koopbare landbouwgronden
– 3 aparte koeienweiden (produceren geen melk, mest en dunne mest)
– Spaanse vertaling (gemaakt door caterpillardock)

Aandacht!
Voor iedereen die de kaart al speelt en wil updaten, is een nieuwe savegame strikt verplicht!
Het is niet mogelijk om de oude savegame naar Mapversie 2.0.0.0 te converteren. Dit zal leiden tot onverwachte fouten en
vreemd gedrag tijdens het spelen. Vanwege grote wijzigingen in het i3d-bestand is de nieuwe savegame niet te vermijden!

Veel plezier en plezier met ploegen.
Gemaakt met liefde

Auteur:
Kastor [d-s-agrarservice]


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!