Courseplay v7.0.1.0

Courseplay v7.0.1.0

Druk op vrijgave 7.0.1.0
Eerste multiplayer-versie. Wees alsjeblieft vriendelijk, als iets niet werkt en bekijk de wiki voor nog een paar informatie.
De optie toegevoegd om de mod-naam voor voertuigconfiguraties toe te voegen, omdat dit conflicten kan oplossen. (bekijk Wiki voor meer details!)
Bij het resetten van instellingen door de hud en gui wordt nu, indien nodig, rekening gehouden met voertuigconfiguraties.
Ongeldige hud-statussen zijn nu onzichtbaar.
Terwijl een ploeg is aangekoppeld, zijn de instellingen voor de gereedschapsoffset uitgeschakeld. De chauffeur berekent deze offsets automatisch.
Vierkante balenpersen vertragen niet meer. #143
AD start nu een multitoolcursus waarbij de hud lane offset is toegepast. #943
Draai einde fix #571
Werkbreedte fix #946
Min afstand konvooi gewijzigd in 40 en max afstand in 400.
Overtollige draaidiameter-instelling verwijderd.

Drukontgrendeling 7.0.0.28
Als er kopakkers zijn, zorg er dan voor dat de laatste rij de kopakker overlapt, en niet zoals voorheen, de voorlaatste rij overlapt.
Balenlader toevoegen voor cursussen, fixes #615
Verbeteringen in de veldscanner #837 #812
Enkele kleine reparaties

Drukontgrendeling 7.0.0.27
Belangrijk:
7.0.0.26 had een bug die resulteerde in onjuist opgeslagen cursussen (sorry, onze fout). Deze bug heeft hoogstwaarschijnlijk bijgedragen aan problemen als #883, #890 en #890.
Er is geen gemakkelijke manier om te zien of een opgeslagen cursus corrupt is of niet. Daarom raden we aan om alle opgeslagen cursussen te verwijderen en ze opnieuw te genereren met 7.0.0.27. De tijdelijke cursussen die met de voertuigen zijn opgeslagen, worden ook beïnvloed, dus de veiligste gok is om deze uit de voertuigen te verwijderen nadat het spel is geladen en ze indien nodig opnieuw te genereren. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Corrigeert bug voor cursus opslaan
Markeert het laatst aangeklikte punt, terwijl een aangepaste koers op de kaart wordt getekend.
Maaier werkt overal, voor #826
Schakelt de muisgebeurtenis van hud-elementen uit als ze onzichtbaar of uitgeschakeld zijn.
Gebruik padvinder om naar veldwerkstart # 879 te rijden
Veldmarge vergroot tot -5 #888
Balen zoeken op aangepaste velden #532
Genereer alleen een koersafwijking als dat nodig is #883 #893 #890
Negeer fruit tijdens het rijden om veldwerk te starten

Drukontgrendeling 7.0.0.26
Headlands-instellingen worden alleen weergegeven voor numHeadlands > 0 en kleine controllerfix
Duidelijke koersknoppen toegevoegd in de huds. #791
Verbeterde integratie van het aangepaste veldbestandssysteem.
Inhoudsvak toegevoegd voor aangepaste veldhotspots voor betere interacties.
Aangepaste veldranden kunnen nu worden getekend op de AI-kaart (lees de Ingame Help-sectie voor meer details).
Een beter cursus spaarsysteem geïmplementeerd.
Aangepaste velden kunnen nu worden hernoemd.
Toon geselecteerd veld #794
Misschien #614 repareren
Oplossingen #838
Konvooi repareert #776 #793 #800

Hotfix 7.0.0.25
De map voor één speler is op de verkeerde plaats gemaakt en als de eerste map ontbrak, wordt opslaan niet geladen.
Voegt ondersteuning toe voor het opnemen van veldrandcursussen in de controller-hud.

Drukontgrendeling 7.0.0.24
Aparte startpositie veldwerk bij het aanmaken van een baan. Het doel van Giant is nu alleen om naar een startpositie te rijden, terwijl de nieuwe veldpositie het veld en de startpositie selecteert.
Aangepaste veldrand opnemen. Klik op de cirkel op de mini HUD, rijd rond de grens en klik op de rode stip om de opname te stoppen, veldnamen gaan automatisch. De AI-kaart toont de aangepaste velden die u hebt gemaakt en kan worden geselecteerd als startposities zoals normale velden bij het maken van een taak. Om een aangepast veld te verwijderen, klik op de naam en bevestig.
CP-tekst toegevoegd aan onze menupictogrammen (bedankt Willi!)
Verbetert de verwerking van invoerwaarden voor instellingen. #702 #703
CP-instellingen staan nu in onze eigen courseplay.xml in de map modSettings.
Bandhulp om onzichtbare instellingen in de lay-out van de cursusgenerator uit te schakelen. #715
Mini HUD opent en sluit nu altijd door middel van keybind, muis kan worden uitgeschakeld.
Een rechtermuisklik is gedeactiveerd wanneer de AutoDrive-editormodus is ingeschakeld.*
Zelf lossen een beetje dichter bij trailer #727
Geblokkeerde timer van Giants negeren #704
Landspatroon opgelost #30
Dit is om een conflict te voorkomen bij het verplaatsen van AD-waypoints in de editor.
Zelfs als u beide HUD's met beide muiscursors kunt gebruiken, moet u de AD-cursor (standaard middelste muisknop) gebruiken om de waypoints te verplaatsen!

Auteur:
courseplay-release-creator


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!