Opbrengstschommelingen v3.1.0.0
Opbrengstschommelingen v3.1.0.0
Opbrengstschommelingen – gemiddeld (origineel)
V3.1.0.0
Als je v3 hebt, hoef je deze update niet te downloaden, functioneel werkt het precies hetzelfde, alleen de code opgeschoond en wat andere dingen toegevoegd in beschrijvingen enz.
– De code opgeschoond.
– Verander de afbeelding om er zeker van te zijn dat deze er precies zo uitziet als de andere 2 mods (moeilijke en gemakkelijke mods van opbrengstfluctuatie).
– Alle drie de mods opnieuw getest om er zeker van te zijn dat deze werken zoals bedoeld.
Om meer informatie te geven over Easy, Medium en Hard mods, die je kunt vinden in mijn profiel of gewoon door de zoekbalk op deze site te gebruiken:
Eenvoudig: de opbrengst schommelt ergens tussen x0,5 en x5 (wat betekent dat u de helft van de normale opbrengst kunt krijgen, of VIJF keer de normale opbrengst en alles daartussenin.
Normaal: blijft hetzelfde als voorheen, ergens tussen x0,5 en x2,5.
Moeilijk: de opbrengst schommelt ergens tussen x0,3 en x1,5 (houd er rekening mee dat de kans groter is dat u een slechtere opbrengst zult hebben dan normaal en dat het veel zwaarder is dan de normale versie ervan. Als u van plan bent het te gebruiken, overweeg dan waarschuw jezelf, maar deze is het meest realistisch)
Als u problemen ondervindt met mods of suggesties of vragen heeft, kunt u deze, zoals altijd, achterlaten in de reacties hieronder.
Een realistische opbrengst kan een zegen of een vloek zijn.
Wat boeren ook doen, in bepaalde jaren zal hun opbrengst veel lager zijn dan in andere, afhankelijk van het weer en andere factoren.
die niet te controleren is. Met deze mod kun je dat zelf ervaren.
Kortom, er zijn 3 mods met verschillende moeilijkheidsgraden van opbrengstschommelingen. Deze modus zal uw opbrengst beïnvloeden op gemiddelde moeilijkheidsgraad, deze kan ergens tussen x0,5 en x2,5 van de normale opbrengst verschillen, met andere woorden, sommige jaren zal uw opbrengst worden behoorlijk verlaagd en op andere momenten heb je het gevoel dat je een loterij hebt gewonnen!
Het is puur gebaseerd op RNG (Random Number Generator), dus u heeft geen enkele invloed op hoe goed de opbrengst zal zijn, maar vergeet niet uw velden te bemesten en te verzorgen, anders zal uw opbrengst nog verder dalen, gebaseerd op over de kernspelmechanismen.
Dit zijn de resultaten van een simulatie van 10 jaar op rij. Uw resultaten kunnen verschillen:
Oorspronkelijke opbrengst zonder modificatie was 3103 17%
Met deze mod:
3584 19%
2742 15%
2739 15%
3632 20%
7249 40%
9362 52%
5677 31%
5682 31%
2327 12%
3470 19%
Percentages zijn van de rooier zelf, ik heb het duurste klasse model gebruikt, wat je op de foto's kunt zien.
Ik wil graag de mensen bedanken die mij hebben geholpen deze mod op te poetsen: YellowLight en Shad0wife.
Elfs