Verbeterd voertuig v1.2.1.0

FS22 Overig

Verbeterd voertuig v1.2.1.0

Wat doet EnhancedVehicle?
1.2.1.0 – toegevoegd geluid voor de afstand van de kopakkertrigger
– "tüdelü"-geluid toegevoegd bij het naderen van de kopakkertrigger (dankzij "andre020478" voor het voorbeeld);
– Een configuratiemenu-optie toegevoegd die bepaalt hoeveel meter voor de kopakker een audiosignaal wordt afgespeeld;
– Vertaalupdates;
– Ingebouwde vertaling in het Russisch;

2022-01-25 – V1.2.0.0
+ een display toegevoegd voor de resterende afstand tot de kopakkertrigger
+ toegevoegde configuratieoptie om te kiezen welke lijnen moeten worden weergegeven (alle, geen, alleen sporen, alleen voertuig + werkbreedte)
+ toegevoegde config XML-optie om sfx-volume op te geven
* LET OP: Manier van "hoe het werkt" gewijzigd:
– Druk op RShift+Home om tussen de bedieningsmodi te schakelen: "snap to direction" of "snap to track"
– Houd RShift+Home ingedrukt om de track-assistent uit te schakelen
– Druk op RStrg+Numpad1 om de werkbreedte te (her)berekenen
* als u een voertuig verlaat, wordt de snaprichting/track niet langer uitgeschakeld
* opnieuw toegewezen verplaatsingslijn van RAlt+Numpad -/+ naar RShift+RCtrl+Numpad -/+

2022-01-15 – V1.1.3.1
* vertaling updates
* geüpdatet differentieelslotgeluid

2022-01-11 – V1.1.3.0
+ waarschuwingsbericht toegevoegd als de parkeerrem wordt gebruikt bij het verplaatsen van het voertuig
+ toegevoegde config XML-optie om dmg/fuel HUD-display in klassieke FS19-configuratie te verplaatsen
+ toegevoegde config XML-optie om misc (gewicht) HUD-display te verplaatsen
+ toegevoegde config XML-optie om inactieve/actieve kleur van sommige HUD-elementen te wijzigen
– de vereiste verwijderd om de functionaliteit van de parkeerrem in/uit te schakelen om de rem te kunnen gebruiken
* kleine reparatie in de functie "omdraaien"

2022-01-04 – V1.1.2.0
+ de achtergrond voor dmg/fuel-display opnieuw toegevoegd in de klassieke FS19-configuratie
* parkeerrem zou nu moeten werken in handmatige transmissie (+koppeling) modus
* omgedoopt tot "Handbremse" naar "Feststellbremse"
* de algemene instellingen in het configuratiemenu naar beneden verplaatst

Deze mod voegt een spoorassistent, een parkeerrem, differentieelsloten, rijmodi (vierwielaandrijving, RWD/FWD) en directe bediening van voor-/achterhydrauliek en uitrusting toe aan (gemotoriseerde) voertuigen. Bovendien krijgt de HUD een beetje een upgrade met een meer gedetailleerde schade-indicator, brandstoftankniveau, brandstofverbruik, motortoerental en temperatuur, en gewicht/totaalgewicht.

Opmerking
Ik raad aan om na elke nieuwe mod-versie eenmaal het configuratiemenu te openen via "Ctrl + Numpad /" en terug te zetten naar de standaardinstellingen.

Wat is er nieuw in versie 0.9.x?
Allereerst: Welkom bij FS22. De mod-functies van de FS19-versie zijn allemaal overgenomen – behalve de shuttle-shift. Die functie is verwijderd, omdat de game dit nu out-of-the-box ondersteunt.
NIEUWE functie: een track-assistent ("GPS-licht") en een eenvoudige "houd richting"-modus ("snap to direction").

Hoe werkt de Track Assistant?
Rijd naar het veld met uw voertuig en een aanbouwdeel en zet de hulplijnen aan met RShift+Home.
Plaats uw voertuig evenwijdig aan de rand van het veld.
Schakel de track-assistent in met RCtrl + Numpad 2. Er verschijnen een aantal lijnen die de tracks vertegenwoordigen.
Boven de snelheidsmeter ziet u het huidige tracknummer waarin uw voertuig zich bevindt, en daarnaast een cijfer tussen -5 en +5. Dit getal geeft aan hoeveel sporen uw voertuig zal draaien als u op de "draai"-knop drukt. Voorbeeld: U bevindt zich in spoor #5 en drukt op "turn" met een waarde van +1 -> uw voertuig zal spoor #6 inrijden. Voorbeeld 2: U bevindt zich in spoor #10 en drukt op "omkeren" met een waarde van -3 -> uw voertuig zal sorteren op spoor #7.
Druk op RCtrl + End om de auto automatisch op het huidige circuit te houden. U hoeft nu niet te sturen – gewoon gas geven/remmen of cruise control inschakelen.
Aan het einde van het veld kan het voertuig draaien als je op RCtrl + Home drukt. Let op: Het voertuig probeert gewoon de nieuwe baan te bereiken. Het is er niet erg intelligent over. Het draait niet in meerdere zetten of iets dergelijks. Probeer het gewoon eens uit en kijk hoe het werkt.
Als u stuurt, wordt het bijhouden van de baan direct uitgeschakeld. Met RCtrl + End zet je hem weer aan.
Als u de bijlage hebt gewijzigd of tracks opnieuw wilt uitlijnen -> RCtrl + Numpad 2.
Kopakker: In het configuratiemenu kunt u de kopakkermodus in-/uitschakelen, configureren wat er moet gebeuren als de kopakker wordt bereikt en de afstand tot het einde van het veld instellen

Toetsenbordtoewijzing (kan opnieuw worden toegewezen in spelopties) / volledige lijst op Github
Ctrl + Numpad / – Configuratiemenu openen. Daar kun je bepaalde functies in-/uitschakelen en de HUD-elementen in-/uitschakelen.
RCtrl + End – houd het voertuig in het huidige spoor of klik op de huidige richting
RCtrl + Home – Draai naar het volgende nummer of draai de rijrichting 180°
RShift + Home – Wijzig de bedieningsmodus (snap naar de richting / snap om te volgen / houd een seconde ingedrukt om de assistent uit te schakelen)
RStrg + Numpad 1 – (Her)bereken werkbreedte
RStrg + Numpad 2 – (Her)bereken de baanindeling
RStrg + Numpad 3 – Blader door verschillende weergavemodi voor de richtlijnen
RCtrl + Numpad 7 – Differentieelslot Vooras Aan/Uit
RCtrl + Numpad 8 – Differentieelslot Achteras Aan/Uit
RCtrl + Numpad 9 – Aandrijfmodus wijzigen (All-Wheel Drive, RWD/FWD)
Numpad Enter – Parkeerrem activeren/loszetten
LAlt + 1 tot 4 – hydrauliek voor/achter omhoog/omlaag, aangebouwde apparaten aan/uit

FAQ
V: Waar is het configuratiebestand?
A: in [..]DocumentenMijn spellenFarmingSimulator2022modSettingsFS22_EnhancedVehicleFS22_EnhancedVehicle_v1.xml

V: Er lijkt iets mis te zijn met 2WD (=geen modus met vierwielaandrijving).
A: Heel goed mogelijk. De mod is gebonden aan de game-engine. Het doet soms wat het wil en rekening houdend met alle parameters zoals bandenmaat, wrijving, laadvermogen, enz. kan het voertuig soms vreemde sprongen maken of iets dergelijks. Momenteel zou de mod dit echter redelijk onder controle moeten hebben. Het idee van de functie is ook nogal all-wheel+differential locks actief, dus je kan redelijk de shit rijdende silo oprijden ;-).

V: Ik zie geen motortemperatuur of brandstofverbruik!
A: Dan ben je hoogstwaarschijnlijk een deelnemer aan een multiplayer-game en niet de host. Vanwege beperkingen van de game-engine kan de mod de waarden niet bepalen en weergeven.

Q: De schade voor apparaat xyz is altijd 0%
A: Dan ondersteunt het apparaat geen schademodel en kan de mod niets anders dan 0% weergeven.

Auteur:
Majo76


Wat zijn Farming Simulator 25 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 25 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS25 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 25 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS25 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 25 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!