Specialisatie voor automatisch laden van pallets v1.12

Specialisatie voor automatisch laden van pallets v1.12

Basismod voor het gebruik van mods met de specialisatie Pallet Autoload

1.12.0.0
– Verbeterde belastingdetectie met Course Play
– Bij het handmatig beĆ«indigen van het laadproces wordt nu ook rekening gehouden met de spanbandinstelling
– Afhankelijkheid van zichzelf verwijderd, zodat deze weer op de Dedi kan worden verwijderd
– Vloeistoftanks zijn nu niet meer stapelbaar, ongeacht de beschikbare laadhoogte
– Uitleesfout van Lua afgerond voor beter laadresultaat
– Groentepallet toegevoegd als Premium DLC beschikbaar is
– M+ voerpallets gedefinieerd als overmaats

Een voorbeeld van hoe u het in uw eigen mod kunt gebruiken, vindt u in de Strautmann SEK 802 Pallet Autoload.

Momenteel ondersteund vanuit het standaardspel:
– Standaard europallets
– Vloeistoftanks
– Bigbag-pallets
– Ronde balen
– Vierkante balen 120/180/220/240
– Grote tassen

Pallets uit de volgende mods kunnen worden gebruikt:
– Pakket premium pallets en tassen
-HoT Frietfabriek
Daarnaast alle europallets die zijn opgebouwd volgens het principe van de basisspeelpallets.

Operatie:
Activeer het laden met [B] en rijd vervolgens naast een pallet of baal om deze te laden.
Zorg ervoor dat u de juiste lading heeft geselecteerd.
De pallets of balen liggen dan op de laadvloer alsof ze met de hand zijn geladen.
Vergeet niet de riemen vast te maken, anders glijden ze weg.
Met [U] kunt u de loszijde selecteren en met [I] lossen.
Het laden schakelt automatisch uit als er geen laadruimte meer is.
Je kunt het ook zelf uitschakelen met [B].
Instructies voor het inbouwen en hulp vindt u op de Bitbucket Wiki

Alleen door mijzelf op andere sites uploaden, alleen linken met de originele downloadlink. GEEN vervangende link!
Geheel of gedeeltelijk aanpassen en opnieuw uploaden is niet toegestaan!

1.11.0.0
– Verbeterde vertalingen in verschillende talen
– LoadHeightOffset toegevoegd voor pallets waarvan de oorsprong niet onder de pallet ligt
– Via een configureerbare toets (standaard CTRL+ALT+Y) kan de belasting automatisch worden geselecteerd op basis van wat zich in het belastingsbereik bevindt
– In het aankoopmenu wordt een selectie van laadbare objecten weergegeven.
– Bij het laden op een AL worden de geladen objecten uit de laadlijst voor de andere AL's gehaald (oplossing voor Giants Trigger-fout).

1.10.0.0
– Verbeterd laadgedrag. Alles wordt vrijwel vastgehouden zolang het laadproces actief is, wat het laden in het veld zou moeten verbeteren.
– Voertuigen uitgerust met de autoloader hebben nu sterkere riemen.
– Balen worden nu alleen herkend als ze zijn geregistreerd
– Herziening van pick-upbotsingen voor AI-verkeer. (Als bigbags geactiveerd zijn, moet de lading opnieuw benaderd worden)
– Probleem met te snel laden bij de nieuwe objectopslagplaatsen opgelost door het toevoegen van vertraging bij het laden
– Balen en pallets worden pas geladen als ze niet meer aan een andere Attacher zijn gekoppeld

1.9.0.0
– Roemeense vertaling toegevoegd
– gebruikPalletWeightReduction vast
– Laadruimte kan nu per lading verschillende afmetingen hebben

1.8.7.2
– Geactiveerde botsing voor verbinding tijdens belasting volgens het voorbeeld van de spanbanden uit patch 1.8.
– Unload lua-fout omzeild en logboekvermeldingen ingevoegd. Wanneer de waarschuwing optreedt, moet het hele log in het Discord-kanaal van de autoloader worden geplaatst.
– Platinum DLC-paletformaten kunnen nu ook voor andere paletten worden gebruikt als de Platinum DLC actief is.

1.8.7.1
– Hernoemd naar modIcon.dds naar icon_mod.dds vanwege wijziging van de Giants-richtlijnen

1.8.7.0
– Pallet met pompen en slangen DLC toegevoegd als eigen lading
– Pallets van de Platinum DLC met FS22 standaard europalletformaat kunnen nu ook als zodanig worden geladen
– Speciale maten van de Platinum DLC-pallets toegevoegd als eigen lading
– 120 balenstapels kunnen nu als 240 balen worden geladen
– Vierkante katoenbalen kunnen nu worden geladen (basisspelbalen veroorzaken boomwaarschuwingen met spanbanden, bind ze alleen niet vast met spanbanden)
– Het palletgewicht wordt nu correct hersteld bij het lossen
– Ronde balen worden nu alleen vierkant gecontroleerd op ruimte, omdat de motor dit niet rond kan doen en het controlegebied zelf afhankelijk van de kompasrichting draaien werkt niet

Auteur:
Achimobil


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!