Zweeds LANDSCHAP 2022 v1.7.5.0
Zweeds LANDSCHAP 2022 v1.7.5.0
– Hotfix upload – kalken en ploegen en mulchen was niet meer mogelijk in versie 1.5+ t/m 1.7.
Het spijt ons voor een bug waarvan we dachten dat we deze hadden opgelost, omdat deze offline voor meerdere spelers werkte, maar niet op speciale servers:
Uitleg:
Giants detecteert het bemestingsniveau over elke tweede pixel van de infolaag. We hebben alle infolagen verhoogd naar 8K, het dubbele van de kaartgrootte, omdat het het probleem van dubbele bemesting oploste. Helaas mogen functies als ploegen en mulchen maar half zo groot zijn omdat ze ook maar één niveau hebben.
Door de kaartschaling van FS19 wordt het gekalkte veldgebied nu natuurlijk weer verschoven, maar je acties op het veld worden weer opgeslagen.
Om je savegame op te slaan moet je het volgende doen:
-> start het spel -> start een nieuw singleplayer-spel met de kaart. -> sla de kaart op -> open de savegame-map en kopieer de infoLayer_plowLevel.grle , infoLayer_rollerLevel.grle, infoLayer_stubbleShredLevel.grle en indien nodig de infoLayer_sprayLevel.grle (alleen als je hebt bijgewerkt van 1.5/1.7 naar 1.7.5) naar je oude savegame-status.
start het spel zoals gewoonlijk. Als je je savegame-status op de Dedi-server hebt, wil je deze updaten. je moet dit eerst downloaden en de bovenstaande stappen precies hetzelfde volgen. Zip vervolgens de savegame en upload deze naar de dediserver. Start daarna de server opnieuw op.
was veranderd:
GRLE Grootte gereset van 8192 naar 4096 voor infoLayer_plowLevel.grle, infoLayer_rollerLevel.grle, infoLayer_stubbleShredLevel.grle
2 bomen zonder textuur zijn verwijderd/verborgen.
Dorp in het midden van de kaart heeft nieuwe gebouwen prefab.
Gniltag, Julian, NoobFragz