Zweeds LANDSCHAP 2022 v1.6.1.0
Zweeds LANDSCHAP 2022 v1.6.1.0
247 ongebruikte bestanden verwijderd. Ongeveer 200 mb gewist (247 bestanden van, 2422 bestanden).
Alle overige bestanden (2.175 bestanden) zijn vereist voor de kaart. We zullen proberen dit nog veel verder te optimaliseren.
WorldBorder op veld 54 vast. Je hebt geen nieuwe savegame nodig – bedankt, de Giants.
Onzichtbare aanrijdingsobjecten (2 heftrucks) op het voormalige melkveebedrijf in het oosten, zijn buiten werking gesteld.
Grote prestatieverbeteringen
De kaart geeft nog steeds 2 waarschuwingen, deze zijn te wijten aan de bestandsgrootte van de wegtexturen. We hopen binnenkort de wegtexturen of wegen te vervangen.
In de toekomst zullen texturen stuk voor stuk worden vervangen door betere en meer geoptimaliseerde texturen, voor zover dit in individuele gevallen mogelijk is.
De asfaltweg en de bouwtexturen zijn erg zwak en echt FS19 en deels groter dan ze zouden moeten zijn.
Wanneer Terrafarm tegen het einde van het jaar wordt uitgebracht, zullen we proberen Terrafarm op te nemen.
Dit vereist echter een reset van de savegame.
Tot die tijd krijgt de kaart alleen de genoemde updates. Mocht er iets veranderen, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.
Na enkele maanden spelen begon ons kleine modding-team van twee man met het repareren van de kaart.
We houden van de kaart. Voor ons is het de best beschikbare kaart in FS22.
We proberen al maanden contact op te nemen met de oorspronkelijke auteur, NoobFragz, om het uitdrukkelijke recht te krijgen om de mod te repareren.
Helaas nul feedback.
Daarom hebben we het lot in eigen handen genomen. We hopen nog steeds dat NoobFragz contact met ons opneemt.
Ook hebben we de kaartversie op 1.0.0 gelaten, dit is nodig om de kaart te kunnen afspelen in de draaiende serveroperatie.
Als je het versienummer wijzigt, zal de bestaande gamestatus op Dedi-servers niet meer werken.
Dus idealiter kunt u uw bestaande kaart gewoon bijwerken. Maak eerst een back-up!
Beste wensen!
Gniltag, Julian, NoobFragz