WindyLoads v0.0.6.0

WindyLoads v0.0.6.0

Versie 0.0.6.0
Kantelverliezen van voertuigen geïntroduceerd
Bugfix in partikelsysteem om crashes op wissellaadbakken te voorkomen

Voor alle vrienden van een meer realistische speelstijl. Sommige ladingen worden weggeblazen door harde wind wanneer ze worden vervoerd in open aanhangwagens of andere voertuigen.
De sterkte van dit effect hangt af van het soort lading en van het vulniveau van het betreffende voertuig. Een volledig gevulde trailer zal veel meer worden beïnvloed door de mod dan een slechts gedeeltelijk gevulde trailer. Hoge snelheden hebben een overproportioneel effect op de blaaskracht. Het sluiten van de huif van opleggers vermijdt het effect van het verliezen van lading. Dus als een voertuig geen dekking heeft, moet u nadenken over wat u ermee moet vervoeren.

Nieuw in deze versie: De meest gevraagde feature van de community ***PARTICLES***
Je ziet een partikeleffect wanneer de lading van de trailer door de wind wordt weggeblazen. Voorlopig is het deeltjeseffect als het ware statisch. Dit betekent dat het niet van kleur verandert volgens het vultype. Maar het verandert de intensiteit volgens de kracht van het blaaseffect. Zo krijgt u een indruk hoeveel lading u kwijtraakt bij het rijden met open aanhangers. Ik zal in de toekomst proberen uit te zoeken hoe de rookkleur kan worden aangepast aan het vultype.
Momenteel is het partikeleffect niet gesynchroniseerd in multiplayer. Ik heb nog wat testtijd nodig om dat te beseffen. Maar ik wilde deze nieuwe functie niet zo lang voor je verborgen houden.

Het pakket bevat een .xsd-bestand dat de toegestane configuratieparameters van modDesc.xml beschrijft.

Uitleg van de configuratieparameters:
– debugMode: indien actief wordt een ingame hud getoond die enkele van de interne berekeningswaarden onthult, terwijl je een voertuig bestuurt dat wordt beïnvloed door de mod. Bovendien worden enkele van de kritieke gebeurtenissen in de mod-verwerking afgedrukt in het logbestand van de game. Afhankelijk van de kaart, vultypes en voertuigen kan dit veel zijn! Alleen voor mensen die precies willen weten wat er aan de hand is. Geef mij niet de schuld van slechte dingen die gebeuren in de foutopsporingsmodus 😉
– considerWindSpeed: indien actief, wordt de huidige windsnelheid in het spel in aanmerking genomen voor het berekenen van de kracht van blazende ladingen. Tegen de wind in rijden blaast meer lading weg dan met de wind mee.
– minBlowSpeed: Dit is de snelheid in km/h (niet noodzakelijkerwijs de waarde die in het spel wordt getoond) waarboven de berekening voor blazende ladingen van kracht wordt. Onder deze snelheid worden geen lasten weggeblazen.
– blowFactorGlobal: Dit is een globale schaalfactor (floatwaarde) voor de sterkte van het effect van wegwaaiende ladingen. De standaardwaarde is 1 (één) wat gelijk is aan 100 %. Een waarde van nul (of lager) deactiveert de mod effectief. Waarden boven 1 verhogen de kracht van het blaaseffect.
– <fillTypeConfigurations>: hier kunnen items van het type <fillTypeConfiguration> worden toegevoegd om het gedrag van de mod met betrekking tot bepaalde fill-types in het spel te veranderen. Standaard worden de toepasselijke vultypes voor deze mod bepaald door de vooraf gedefinieerde vultypecategorieën vanuit het spel. Met deze configuratie kunnen opvultypen naar keuze van de gebruiker worden opgenomen of uitgesloten. De waarde van "fillTypeBlowFactor" definieert de sterkte van het blaaseffect veroorzaakt door de wind voor dit vultype. Wees voorzichtig met het afstemmen van deze waarde! U kunt ook de waarden van de "fillTypeBlowFactor" voor vooraf gedefinieerde opvultypen wijzigen door ze opnieuw toe te voegen met een andere waarde. Bekijk de gegeven voorbeelden om te zien hoe u met deze configuratie om moet gaan.
– <vehicleTypeConfigurations>: hier kunnen items van het type <vehicleTypeConfiguration> worden toegevoegd om bepaalde voertuigen uit te sluiten van de effecten van deze mod. Je moet de EXACTE volledige voertuignaam (Vehicle.getFullName()) gebruiken die in het spel wordt gebruikt om het voertuig te kunnen identificeren ten behoeve van deze configuratie. Bekijk de gegeven voorbeelden om te zien hoe u met deze configuratie om moet gaan.

Belangrijke opmerking: dit is nog werk in uitvoering! Ik ben dankbaar voor alle feedback over bugs, fouten of suggesties voor verbetering.

Auteur:
Script: Sushifresser Idee / Konzept: Bikercelle, Sushifresser Tester: aelxr, Bikercelle


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!