Winderige ladingen v0.0.4

FS22 Overig

Winderige ladingen v0.0.4

Voor alle vrienden van een meer realistische speelstijl. Sommige ladingen worden weggeblazen door harde wind wanneer ze worden vervoerd in open trailers of andere voertuigen.

Versie 0.0.4.0
– wat meer beschrijvingstekst toegevoegd
– mogelijkheid toegevoegd om de minimaal vereiste snelheid te bepalen waarboven belastingen worden weggeblazen door de modDesc.xml
– een globale blaasfactor toegevoegd die wordt vermenigvuldigd met de interne berekeningsresultaten van de blaassnelheden. Het kan worden aangepast via de modDesc.xml. Standaard is 1,0 wat gelijk is aan 100%. Als u deze waarde op nul zet, wordt de mod effectief uitgeschakeld. Hogere waarden vergroten de sterkte van het blaaseffect.
– script bevat nu de mogelijkheid om voertuigen uit te sluiten op basis van de gebruikersconfiguratie van modDesc.xml

De sterkte van dit effect hangt af van het soort lading en van het vulniveau van het betreffende voertuig. Een volledig gevulde trailer zal veel meer worden beïnvloed door de mod dan een slechts gedeeltelijk gevulde trailer. Hoge snelheden hebben een overproportioneel effect op de blaaskracht. Door de afdekking van trailers te sluiten, wordt het effect van verlies van lading voorkomen. Dus als een voertuig geen hoes heeft, moet u nadenken over wat u ermee wilt vervoeren.

Het pakket bevat een .xsd-bestand dat de toegestane configuratieparameters van modDesc.xml beschrijft.

Uitleg van de configuratieparameters:

debugMode: wanneer actief wordt een ingame hud weergegeven die enkele van de interne berekeningswaarden onthult, terwijl u een voertuig bestuurt dat wordt beïnvloed door de mod. Bovendien worden enkele van de kritieke gebeurtenissen in de mod-verwerking afgedrukt naar het logbestand van de game. Afhankelijk van de kaart, vultypes en voertuigen kan dit veel zijn! Alleen voor mensen die precies willen weten wat er aan de hand is. Geef me niet de schuld voor slechte dingen die gebeuren in de foutopsporingsmodus

considerWindSpeed: indien actief, wordt er rekening gehouden met de huidige windsnelheid in het spel voor het berekenen van de sterkte van blazende lasten. Tegen de wind in rijden blaast meer last weg dan van achteren rijden.

minBlowSpeed: Dit is de snelheid in km/u (niet noodzakelijk de waarde die in het spel wordt getoond) waarboven de berekening voor blaaslasten van kracht wordt. Beneden deze snelheid wordt er geen last weggeblazen.

blowFactorGlobal: Dit is een globale schaalfactor (floatwaarde) voor de sterkte van het effect van wegwaaiende lasten. De standaardwaarde is 1 (één) wat gelijk is aan 100 %. Een waarde van nul (of lager) deactiveert de mod effectief. Waarden boven 1 verhogen de sterkte van het blaaseffect.

<fillTypeConfigurations>: hier kunnen items van het type <fillTypeConfiguration> worden toegevoegd om het gedrag van de mod met betrekking tot bepaalde fill-types in het spel te veranderen. Standaard worden de toepasselijke vultypes voor deze mod bepaald door de vooraf gedefinieerde vultypecategorieën vanuit het spel. Met deze configuratie kunnen vultypen worden opgenomen of uitgesloten naar keuze van de gebruiker. De waarde van "fillTypeBlowFactor" definieert de sterkte van het blaaseffect veroorzaakt door de wind voor dit vultype. Wees voorzichtig met het afstemmen van deze waarde! U kunt ook de waarden van de "fillTypeBlowFactor" voor vooraf gedefinieerde vullingstypen wijzigen door ze opnieuw toe te voegen met een andere waarde. Bekijk de gegeven voorbeelden om te zien hoe u met deze configuratie om moet gaan.

<vehicleTypeConfigurations>: hier kunnen items van het type <vehicleTypeConfiguration> worden toegevoegd om bepaalde voertuigen uit te sluiten van de effecten van deze mod. Je moet de EXACTE volledige voertuignaam (Vehicle.getFullName()) gebruiken die in het spel wordt gebruikt om het voertuig te kunnen identificeren voor deze configuratie. Bekijk de gegeven voorbeelden om te zien hoe u met deze configuratie om moet gaan.

Belangrijke opmerking: hier wordt nog aan gewerkt! Ik ben dankbaar voor alle feedback over bugs, fouten of suggesties voor verbetering.

Auteur:
Script: Sushifresser Idee / Konzept: Bikercelle, Sushifresser Tester: aelxr, Bikercelle


Wat zijn Farming Simulator 25 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 25 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS25 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 25 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS25 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 25 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!