Vultypes TP v1.0
Vultypes TP v1.0
Dit zijn de eerste bestanden die ik vrijgeef voor FS22. Let op, dit is geen mod, dit zijn bestanden voor modders die kaarten maken met nieuwe opvultypes voor mijnbouw en constructie. Als u geen kaarten maakt, zijn deze bestanden niet interessant voor u.
De instructies bevinden zich in het .rar-bestand. Het bestand bevat de texturen en de xml's om op je kaart te zetten.
Voor spelers:
Als je dit downloadt en denkt dat dit een mod is, verwijder dan.
Voor modders:
1- plaats de map fillPlanesTP in je kaart
2- open je map.xml en voeg dit toe:
<fillTypes filename="maps/mapUS/fillPlanesTP/maps_fillTypes.xml" />
<densityMapHeightTypes filename="maps/mapUS/fillPlanesTP/maps_densityMapHeightTypes.xml" />
Onthoud dat u het juiste pad voor de fillPlanesTP-map moet aangeven. In mijn geval is "maps/mapUS/" je moet letten op het pad dat je hebt.
Als je dit goed doet, heb je de nieuwe opvultypes al op je kaart.
3- voeg de vultypes toe als een stapel op je kaart. Open je kaart met Giants Editor versie 9.0.1 of hoger en raadpleeg de fruitTPcode.xml die ik lever met de kanalen voor terrainDetailHeigh (als je niet weet wat dit is, zoek dan naar tutorials).
Als je twijfelt, ga dan naar mijn discord-kanaal, ik probeer je te helpen.
Nonnus