Viervitz-kaart v1.0.2.0
Viervitz-kaart v1.0.2.0
Versie 1.0.2
Kleine oplossing van Viervitz
Wat is er gedaan:
Animalfood xml opgelost: Schapen en kippen consumeren nu het voer. Invoer ontbrak
Voersysteem herzien: Dieren hebben nu elk type voer nodig dat wordt weergegeven om 100 procent gezondheid te bereiken. Het volstaat niet meer om slechts één soort in te gieten, verdeel daarom de ruimte in de voerbakken zorgvuldig.
GEEN NIEUWE SAVEGAME VEREIST, ruilen en doorgaan met spelen
Ik stel mijn eerste mod-kaart, Viervitz (zusterkaart van Feliz), hier voor je beschikbaar. Het is een eenvoudige kaart in het Rügen-gebied. De drie dorpen Zirkow, Viervitz en Posewald zijn aangegeven. Het is een eenvoudige kaart met 56 percelen variërend in grootte van 1,5 ha tot 10 ha. Het heeft meerdere vruchten en heeft 41 vruchten. Naast de standaardvruchten zijn er rogge, spelt, triticale, luzerne, hop, maanzaad, mosterd, bonen, linzen, klaver, hennep, boekweit, tabak, wortelen, uien, rijst, pastinaak, rode biet, knoflook, veenbessen, lijnzaad, kikkererwten, erwten en silphium. De silphium is een pure HAAKPLANT en wordt alleen geplaatst voor het HAKEN; omdat je de maïs voor veel producties nodig hebt, dacht ik dat ik de silphium zou installeren als vervanger voor het hakselen. Het silphium kan niet worden verkocht en kan niet met de dorsmachine worden geoogst. Er staan 41 producties (voornamelijk op maat gemaakte producties) op de kaart. Acht daarvan zijn windturbines die kunnen worden gebruikt om elektriciteit op te wekken totdat je de BGA kunt betalen. Er is onder andere een bierfabriek, tabaksfabriek, snoepfabriek, aardappelfabriek, zuivelfabriek, kassen en nog veel meer. Er zijn drie dierenweiden voor koeien, schapen en paarden. Er zijn twee boerderijen. De hoofdboerderij in Viervitz en de tweede boerderij in Zirkow, waarmee je in de eenvoudige boerenmodus begint. Als je de grote hoofdboerderij wilt krijgen, moet je 1,7 miljoen sparen. Er zijn verschillende dierenstallen op de hele kaart die je kunt gebruiken als je de landbouwgrond koopt (zoals bij de dierenweiden). Er zijn verschillende soorten stro, zoals sojabonenstro en vlasstro. Je hebt hennep en vlas nodig om stof te produceren. Bij het dorsen vormen de veenbessen een strook gehakt materiaal die ALLEEN kan worden opgepakt met een verzamelwagen. Nadat u het heeft verzameld, kunt u het naar de vergister brengen of verder verwerken met de Göweil. Op de kaart staat een groentewasinstallatie voor het wassen van de wortels. De ingebouwde groentefabriek accepteert alleen gewassen wortels. EN NU HET BELANGRIJKSTE: Omdat de kaart met zijn 41 vruchten en meer dan 79 aangepaste producten bijna het opgegeven vultypenummer heeft bereikt en de premium vruchten INGEBOUWD zijn, MOET je de PLANTINUM DLC, PREMIUM DLC OF MAIZE PLUSS NIET ACTIVEREN ONDER ALLE OMSTANDIGHEDEN. Als je ze toch activeert, ontmantel je de maatwerkproducties en zorg je voor fouten. Alle producties hebben elektriciteit en lege pallets nodig om te kunnen werken. Er zijn vier grote bosgebieden die gekapt kunnen worden. Alle andere bossen en veldeilanden kunnen niet worden gekapt en niet worden gekocht. Er zijn acht verkooppunten, waaronder een wekelijkse markt in Posewald op het plein naast de kerk, een puur aardewerkverkoop en een puur stroverkoop op de kwekerij. Met behulp van een tabel heb ik geprobeerd de verkoopprijzen aan te passen aan de werkelijke prijzen. De Viervitz heeft een paar verplichte mods die hij zelf trekt, op drie na; Ik zal je hier linken naar de andere drie. Ik zal je ook linken naar ons DC; iedereen die wil kan daar de autodrive-cursussen en een speciale rooier voor het aardewerk downloaden. En nu heb ik genoeg geschreven, ik hoop dat je veel plezier hebt op de Viervitz. Ik sta open voor kritiek, zolang deze constructief is en u vriendelijk blijft. https://discord.gg/sf65ynk4
Auteur:Maxim von Graf