VerbeterdAnimalSystem v1.0.0.0

VerbeterdAnimalSystem v1.0.0.0

Dit script past drie punten aan:
1. dieren krijgen niet meer één dier als nageslacht, maar juist veel voor de betreffende diersoort (met spreiding).
2. Stallen kunnen overvol zijn door de nakomelingen, maar dit heeft gevolgen voor de gezondheid van de dieren. Als alternatief kunnen dieren die niet meer in de stal passen direct verkocht worden. Dit kan worden ingesteld in het dierenmenu.
3. dieren die te oud zijn sterven willekeurig

Meer gedetailleerde uitleg:
tot 1.)
Standaard zijn de volgende waarden ingesteld voor nakomelingen.

Koeien:
0 dieren -> waarschijnlijkheid met 1%
1 dier -> waarschijnlijkheid met 98
2 dieren -> waarschijnlijkheid met 1%

Varkens:
8 dieren -> waarschijnlijkheid met 20%
9 dieren -> waarschijnlijkheid met 20%
10 dieren -> waarschijnlijkheid met 20%
11 dieren -> waarschijnlijkheid met 20%
12 dieren -> waarschijnlijkheid met 20%

Schaap:
0 dieren -> waarschijnlijkheid met 1%
1 dier -> waarschijnlijkheid met 59
2 dieren -> waarschijnlijkheid met 30%
3 dieren -> waarschijnlijkheid met 10%

Paarden:
0 dieren -> waarschijnlijkheid met 1%
1 dier -> waarschijnlijkheid met 98%
2 dieren -> waarschijnlijkheid met 1%

Kippen:
9 dieren -> waarschijnlijkheid met 20%
10 dieren -> waarschijnlijkheid met 20%
11 dieren -> waarschijnlijkheid met 20%
12 dieren -> waarschijnlijkheid met 20%
13 dieren -> waarschijnlijkheid met 20%

tot 2.)
Er zijn twee modi die kunnen worden ingesteld in het stabiele menu.

Modus 1.)
Als een stal vol is en er nieuwe dieren geboren worden, worden deze direct verkocht. Hier wordt de normale dierenprijs uit het spel/de kaart genomen minus 25% transportkosten. Het is belangrijk op te merken dat kippen 0€ waard zijn als ze net geboren zijn.

Modus 2.)
Zorg voor overbevolking in een kippenren. Dit kan standaard tot 100%. Betekent dat een hok met 100 plaatsen 200 dieren kan houden. Maar dit kan alleen door geboorten en niet door nieuwe dieren te kopen! Deze modus is bedoeld voor het feit dat men de nieuwe dieren dan ook in andere stallen kan verdelen. Als een stal overbevolkt raakt, heeft dat gevolgen voor de gezondheid van de dieren. Hier wordt de maximale gezondheidswaarde van de dieren direct op maximaal 90% gesteld en daalt afhankelijk van de drukte per uur. Dit gaat van 0 tot 5%. Betekent dat als er een minimale overbevolking aanwezig is, alleen de gezondheid stagneert. In het ergste geval neemt het af met 5% per uur.

tot 3.)
Oude dieren sterven met een kans van 5%. Deze wordt eenmaal per maand berekend als het dier de maximale leeftijd bereikt. De standaardwaarden zijn als volgt ingesteld.

Koeien 300 maanden of 25 jaar
Varkens 180 maanden of 15 jaar
Schapen 144 maanden of 12 jaar
Paarden 360 maanden of 30 jaar
Kippen 180 maanden of 15 jaar

Auteur:
Chissel


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!