Unit Convert v0.0.0.5 BTA
Unit Convert v0.0.0.5 BTA
ChangeLog v0.0.0.5 BTA:
Kubieke yards toegevoegd als de standaard volume-eenheid voor niet-vloeibare/graan/stuks vultypes.
Grotere eenheden verschijnen nu voor kleinere bij selectie
Voorbeeld: pond > ton is nu ton > pond
Dit kan allemaal worden gewijzigd via de configuratie-xml-bestanden
Er is een probleem opgelost waarbij sommige voertuigen onder bepaalde omstandigheden hun geselecteerde eenheid verloren
Deze mod breidt de eenheidsconversiemogelijkheden van FS22 uit. Het verandert geen interne waarden, alleen hoe ze in het spel worden weergegeven.
Dit is een BETA-versie, wat betekent dat er bugs aanwezig kunnen zijn (en waarschijnlijk zijn). Ik besloot dit in bètavorm uit te brengen, zodat mensen het kunnen testen terwijl ik eraan werk. Dit stelt me in staat om eventuele problemen aan te pakken terwijl ik aan het schrijven ben, in plaats van terug te moeten gaan en een heleboel code te veranderen als er iets niet klopt.
Zoals de meesten weten, speel ik echt niet multiplayer of gebruik ik zelf niet veel mods. Ik test wat ik kan, maar niets is grondiger dan wanneer het publiek iets in handen krijgt, lol.
Om tussen de imperiale en metrische set te wisselen, ga je gewoon naar het vanille-menu in het spel en selecteer je "Miles" voor imperial of "Kilometers" voor metrisch. Toekomstige versies zullen een menu-item hebben dat speciaal is bedoeld voor het selecteren van de huidige set eenheden. Dit is gewoon hoe ik het voor nu heb.
De mod heeft twee keybinds. De ene schakelt tussen volume- en gewichtseenheden en de andere schakelt tussen eenheden van elk type.
Standaard keybinds zijn als volgt (deze kunnen worden gewijzigd):
Rechts-Ctrl + Rechts-Shift + ? = Wissel volume/gewicht
Rechts-Shift + ? = Selecteer eenheid
Eenheden kunnen worden "toegevoegd" vanuit elke mod of modSettings, maar bestaande eenheden kunnen alleen worden "toegevoegd" vanaf de kaart, deze mod, de add-on mod of vanuit uw modSettings-map. De map modSettings wordt ALLEEN gebruikt voor een enkele speler. Het is op deze manier ontworpen om alle eenheidsinformatie hetzelfde te houden voor iedereen in multiplayer.
Voorbeelden van hoe dingen in te stellen zijn te vinden in de sdk-map en in de modDesc.xml van deze mod.
Unit Convert zou voor de meeste mensen weinig tot geen configuratie vereisen, terwijl het toch meer geavanceerde opties biedt voor degenen die dat willen.
Veel plezier!
Installatie-instructies
Als u de UnitConvert-add-on gebruikt (nu UnitConvert Companion genoemd):
U moet updaten naar de nieuwe UnitConvert Companion-mod. Instructies voor het importeren van je vorige configuratie (als je iets hebt gewijzigd) zijn te vinden op de downloadpagina van die mod.
ThundR