Thüringen 2.0 16-fach Kaart v2.0.0.0
Thüringen 2.0 16-fach Kaart v2.0.0.0
Welkom bij Thüringen v2.0.0 16-voudig,
Wijzigingenlog v 2.0.0.
– Alle gerapporteerde bugs opgelost
– Een nieuw winkelpunt voor granen toegevoegd in de Thüringer Graanschuur
– Werkplaats toegevoegd op Reitsbergerhof
– Sommige bomen zijn verplaatst
– Veld 22-bult verwijderd
– Kerkhof: Tester begraven
– Stobergungs Addon Ready (mijn pellets gebruiken hetzelfde vultype)
Nieuwe savegame nodig
Thüringer Rostbratwurst, Thüringer dumplings en vele andere specialiteiten uit onze staat zijn synoniemen voor uitstekende producten tot ver buiten de staatsgrenzen. De basis voor deze producten is efficiënte landbouw, die de basis legt voor voedsel en diervoeder van hoge kwaliteit op ruim de helft van de oppervlakte van het land.
Door de diversiteit aan natuurlijke locatiefactoren in de natuurgebieden, zoals gemiddelde jaartemperatuur, neerslag, hoogte, bodem, varieert de geschiktheid voor landbouwgebruik.
Op het grootste deel van het bouwland van Thüringen groeit graan.
Het vormt de basis voor tal van producten in de voedingsmiddelenindustrie, zoals brood en pasta
maar ook bier en alcohol. Het is ook een belangrijk voer voor landbouwdieren.
De kaart bevat 147 velden waarop meergewassen (luzerne, wortelen, klaver, hennep, lavendel, spelt, gierst, ui, papaver, rode kool, witte kool, rogge, tabak, triticale, hop, pastinaak, rode biet) kunnen worden verbouwd . Ook is het nieuwe dierensysteem (FS22_EnhancedAnimalSystem) geïnstalleerd en zijn er ruim 50 producties met ruim 100 verschillende producten. Er zijn ook 32 grondhoeken aanwezig, evenals precisielandbouw.
In de winkel onder de categorie aanhanger onder diversen vindt u een Krone aanhanger voor pallets waardoor de prestatie van de pallets afneemt en in de categorie aanhanger en veehouderij staan 2 vaten waar alle vloeistoffen in geladen kunnen worden, oogst voor tabak en hennep zit er ook bij .
Er zijn 3 ingebouwde binnenplaatsen maar ook voldoende ruimte om te settelen en zelf iets te bouwen.
Alle mods die de kaart nodig heeft, worden automatisch geladen wanneer de kaart start.
Voor multiplayer geldt het volgende: Nadat u het spel voor de eerste keer hebt gestart en de boerderijen hebt aangemaakt, slaat u de server op en start u deze opnieuw op, zodat alle ID's correct worden toegewezen!!!
Vereiste mods (allemaal van de Modhub):
FS22_A_ProductionRevamp (MinVer.:1.4.3.0)
FS22_EnhancedAnimalSystem
FS22_MultiFruitHarvesterPack
FS22_DynamicMissionVehicles
FS22_ShedBaleOpslag
Binnenkort volgen AD-cursussen.
Danke Für die Hielfe: GvR,Farmer Marco, Toy, Ronny, Erich, MarkusTRLP, ThomasDtP, DMTSound, PatrickBGEM, Rene, MrLager, BlackSheepMpding, Pyjama Monster, Maxx, Martin/Cro[FBM], Achimobil, Mister_Mojo_AT, Sussi und Wingi, Farmer Andy.