T16-pakket v2.0.2.4

T16-pakket v2.0.2.4

Hallo vrienden, vandaag deel ik mijn werk, het is nauwelijks te repareren, maar ik doe dat. Ik deel een oude type T-16 kleine landbouwtractor met alle modules die in de oude versie zijn, maar voor vandaag heb ik deze oude tractor niet volledig opnieuw ingepakt. Er ontbreekt een module, maar na verloop van tijd zullen er meer zijn. Deze versie van de mod is standaard zonder afstemming en andere die ik opnieuw doe in de privéversie. Op dit moment geef ik voor al mijn werk dat ik volledig heb getest, ik wist alles over deze mod. Log zonder fouten, het is helemaal schoon. Alle texturen volledig vernieuwd op de mod van vandaag blijven werken als een coole tractor. Alle details en alles wat ik doe, doe ik van haard tot alles wat Farming Simulator 22 speelt.

Over deze tractor:
Prijs: 14000
Vermogen: 13pk
Kleurconfiguraties, Randkleurconfiguratie
Interactieve bediening
Drie soorten lichamen, allemaal werkend
Werkende verlichting
Alle bekende modules toegevoegd aan het werkpakket
Twee soorten motoren: handgeschakeld en automatisch
Herwerkt differentieel en transmissie
Werkend dashboard en geanimeerd
Herstelde en opnieuw gecreëerde losmodule van trailer
Vaste koppeling voor alle modules
Lichten hebben schaduwen
Herprogrammeerd motorgeluid en motorrook
Alle bekende lichten opnieuw geprogrammeerd naar normaal
Bijgewerkte ontbrekende parameters en gecorrigeerde programmeercode
Alle programmeercode is hersteld, logboek is opgeschoond en er zijn geen fouten gemaakt.
Tractordetails niet allemaal gekleurd als standaard oud type tractor

Als je het download, maak dan een leuk video-overzicht en plaats leuke reacties.

Auteur:
Vyciokazz (1LTU Team)


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Tractoren mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!