SVC Gorbany v2.0.1.0
SVC Gorbany v2.0.1.0
De meeste gebouwen bevinden zich op echte locaties, maar er zijn objecten en industrieën toegevoegd om variatie aan de gameplay toe te voegen.
V2.0.1.0
– vaste ontbrekende prijs voor olie.
– Vaste slaaptrigger voor thuis werkt niet
– vast gebrek aan botsingen op sommige delen van de weg
– bulkmaterialen in steengroeven zijn gewijzigd
– bugs opgelost met gras in de bouwmodus
– Vaste beginverlichting die te donker was en nachten die te licht waren.
– bewerkte plaatsing van triggers op de mestcontainer.
– de bunker aan de voet van het huis gerepareerd (accepteerde geen graan)
– repareerde de bunker in Chopilki, het zeildoek ging niet open
– vliegende voorwerpen zijn verwijderd.
– ondersteuning toegevoegd voor meststoffen en herbiciden door Kalderone (er waren problemen met de laatste update)
Sommige veranderingen worden onmiddellijk van kracht, zoals bij lichte en donkere nachten, terwijl je voor andere bepaalde manipulaties moet uitvoeren om niet een nieuw spel te starten.
Om uw opgeslagen gegevens op te slaan, zodat u eventuele bugs kunt oplossen die in update 2.0.1.0 zijn opgelost, moet u de volgende stappen uitvoeren:
Je moet alle volgende acties uitvoeren met twee saves. Vervang enkele opslagbestanden uit 2.0.0.0 door opslagbestanden uit 2.0.1.0.
Stap #1 Verwijder de oude versie van de kaart en download de nieuwe versie 1.0.2.0 naar de map mods. Dit is erg belangrijk, want als je kaart stopt bij 60% van de belasting, betekent dit dat je kaart niet op de standaard staat pad.
Stap 2: maak een save in een nieuw slot in het spel, ga naar het spel, sla het spel op en sluit het spel volledig af.
Maak vóór deze manipulatie een back-up van uw opslag!!!
Stap nr. 3, zoek de map waarin uw opgeslagen bestanden zich bevinden (waar de map mods zich bevindt). Open de map met de opgeslagen bestanden. De naam van de saves is savegame, het save-nummer is het slotnummer in het spel.
Stap #4 Zoek het bestand densityMap_height.gdm in opslag 2.0.1.0, kopieer het en vervang het, plak het in opslag 2.0.0.0. LET OP ALS JE IETS SCHAAL OP HET OPPERVLAK HEBT, VERZAMEL HET DAN ANDERS WORDT HET SPIP! Deze actie voeren wij uit om de steengroeve te herstellen; voorheen lagen er zemelen in de turfgroeve en turf in de zandgroeve.
Ook te repareren: slaaptrigger, bunker thuis, bunker op de Chopilki-basis en kunstmestbunker op Chopilki.
U moet het bestand placeables.xml openen in de opslagversie 2.0.0.0 en SOMMIGE termen vervangen door de termen in de opslagversie 2.0.1.0
De plaatsingsblokken dienen geheel vervangen te worden bij:
kunstmestTank.xml
silo's.xml
silo's3.xml
HuisHorbani.xml
Het blok begint met <placeable en eindigt met</placeable>
Ik ben iedereen zeer dankbaar voor het steunen van mijn werk. Dit was de laatste mondiale update van de kaart; in de toekomst kunnen alleen updates worden uitgebracht waarvoor het niet nodig is om een nieuwe opslag te starten.
Helaas is de kaart groot en kunnen zich nog steeds enkele problemen voordoen. Voor informatie over het oplossen van problemen die zich tijdens het spel kunnen voordoen, raad ik aan contact op te nemen met mijn telegramgroep, waar instructies staan over hoe je ze kunt oplossen!
AANDACHT! Als je voor het eerst speelt, lijkt de verlichting in het begin misschien te donker, maar het is de moeite waard om iets in de winkel te kopen of te huren om het te stabiliseren!
Als de kaart niet start of stopt met laden, controleer dan de lijst met mods die je hebt gebruikt. Begin ze dan geleidelijk met elkaar te verbinden. Het is mogelijk dat de kaart sommige mods niet ondersteunt of ermee in strijd is!
De kaart bevat het volgende:
– Meerlaags terrein (360° bodem);
– Divers terrein;
– Veranderde texturen van bomen en bladeren;
– 40 nieuwe primerverftexturen;
– Gewijzigde verlichting;
– Kalk-, mest-, kuilvoerinkoopstation;
– Weegstations;
– Nieuwe gewassen: rogge, boekweit, erwten, mosterd, klaver, luzerne.
– 2 gedetailleerde gemechaniseerde terreinen voor parkeerapparatuur met garages, schuren, verlichting.
– 143 velden van 0,1 hectare tot 235 hectare met contracten voor hooioogst.
– 181 percelen te koop.
– 5 enorme bospercelen die kunnen worden gekocht.
– 2 benzinestations.
– 3 boerderijen.
– 11 verkooppunten.
– Ondersteuning voor DLC Precision Farming.
– Contracten zijn aangepast aan de Oekraïense economie, nieuwe prijzen voor werk en verhuur van apparatuur.
– Nieuwe eigenaren van velden: contracten voor grote velden worden gegeven aan agrobedrijven, voor kleine velden – mensen.
– Veranderde economie.
Grote industrieën: Zagerij; Molen; Melkfabriek; Suikerfabriek; Bakkerij; Zaadplant; Twee graanreinigingen; Zagerij; Graan droger; Zuivel; Voermolen (varkensvoer, monomix en mineraalvoer); Biogas.
Kleine industrieën: Meadery, houtskoolproductie, brandhoutproductie, visteelt, visroken, bijenteelt.
– Veehandelaar.
– Verkooppunten van aardappelen, bieten, wortelen, pastinaak, rode bieten en bos;
– Unieke beweging van voetgangers en auto's;
– Een startershuis met bijen, kippen, kassen, enkele schapen en een kleine brandhoutproductie. Het huis beschikt over een kelder en een graanopslagplaats. Slaaptrigger.
Alles is bescheiden en gezellig gelegen.
Kaart vertaald in: Engels, Pools, Duits, Frans, Russisch, Tsjechisch.
Hartelijk bedankt voor je hulp:
Misha Krutiy (economisch evenwicht, oogstkalender, aanpassing van gewassen aan het Oekraïense klimaat).
@Evgeniy Vitalievich (cursussen autorijden).
HEB EEN LEUKE WEDSTRIJD!
PS Er staan QR-codes op de kaart, die u scannen en naar mijn Telegram-groep brengen.
Artanis