Stringbalen van 150 cm v1.0.0.0
Stringbalen van 150 cm v1.0.0.0
Texturen om balen van 150 cm om te zetten van gewikkeld in net naar gewikkeld in touw.
In tegenstelling tot de texturen van 125 cm heb ik ook de alpha-texturen toegevoegd.
GEBRUIKERSHANDLEIDING:
Als je het voor alle kaarten wilt, ga dan naar waar je FS22-gamebestanden zich bevinden (meestal is dit C: Program Files (x86) Farming Simulator 2022 dataobjects roundbales). (Dit is de meest eenvoudige manier om het te doen.)
Stel dat je het alleen voor een specifieke kaart wilt, dan is het iets ingewikkelder. U moet een baalmap vinden in de kaartbestanden. Bijvoorbeeld (Szpakowo mod map -> FS22_Szpakowomapsbales) als er nog geen is, moet je er een maken. Daarin zou een XML-bestand moeten staan om te bepalen welke textuur het gebruikt. U moet het pad naar het afbeeldingsbestand wijzigen.
Voorbeeld:
<fillTypes>
<fillType naam = "grass_windrow" capaciteit = "3500" mass = "620" forceAcceleration = "7" ondersteuntWrapping = "true">
<diffuse bestandsnaam="kaarten/bales/roundbaleGrass125_diffuse.dds"/>
<normale bestandsnaam="maps/bales/roundbale125_normal.dds"/>
<specular bestandsnaam="$data/objects/roundbales/roundbale125/roundbale125_specular.dds"/>
<alpha bestandsnaam="$data/objects/roundbales/roundbale125/roundbale125_alpha.dds"/>
<fermenting outputFillType="silage" requireWrapping="true" time="1"/>
</fillType>
Han5