Stringbalen van 125 cm v1.1.0.0




Stringbalen van 125 cm v1.1.0.0
Texturen om balen van 125 cm om te zetten van gewikkeld in net naar gewikkeld in touw
V1.1.0.0
– Spiegelende texturen toegevoegd voor extra details wanneer licht reflecteert.
GEBRUIKERSHANDLEIDING:
Als je het voor alle kaarten wilt, ga dan naar waar je FS22-spelbestanden zich bevinden (meestal is dit C:/Program Files (x86)/Farming Simulator 2022/data/objects/Roundbales). (Dit is de meest eenvoudige manier om het te doen.)
Als je het alleen voor een specifieke kaart wilt, is het iets ingewikkelder. U moet een baalmap vinden in de kaartbestanden. bijvoorbeeld (Szpakowo mod map -> FS22_Szpakowo/maps/bales) als er nog geen is, moet je er een maken. Daarin zou een XML-bestand moeten staan om te bepalen welke textuur het gebruikt. U moet het pad naar het afbeeldingsbestand wijzigen.
Voorbeeld:
<fillTypes>
<fillType naam = "grass_windrow" capaciteit = "3500" mass = "620" forceAcceleration = "7" ondersteuntWrapping = "true">
<diffuse bestandsnaam="kaarten/bales/roundbaleGrass125_diffuse.dds"/>
<normale bestandsnaam="maps/bales/roundbale125_normal.dds"/>
<specular bestandsnaam="$data/objects/roundbales/roundbale125/roundbale125_specular.dds"/>
<alpha bestandsnaam="kaarten/bales/roundbale125_alpha.dds"/>
<fermenting outputFillType="silage" requireWrapping="true" time="1"/>
</fillType>
Han5