Specialisatie voor automatisch laden van pallets v1.13.0
Specialisatie voor automatisch laden van pallets v1.13.0
Basismod voor het gebruik van mods met de specialisatie Pallet Autoload
Wijzigingslog:
1.13.0.0
– Onjuiste info trigger-botsingsmaskers en onjuiste lichttrigger RigidBodyTypes worden nu gecorrigeerd met logbericht. (Let op, dit wordt door de mod gerapporteerd met info in de log. Afhankelijk van de constellatie kan de LS dan echter een extra waarschuwing weergeven. De informatie bevat gegevens over de mod die de verkeerde triggers bevatten. Deze fouten moeten worden gecorrigeerd door de modder van de betreffende mod).
– Definitie voor standaardvracht verplaatst naar XML om het gemakkelijker te maken om meer toe te voegen en een beter overzicht te krijgen.
– Pakket toegevoegd dat alle voertuigen toont met een configuratie voor de autoloader.
– Vloeistoftanks uit Farm Production DLC kunnen nu worden geladen zoals andere vloeistoftanks
1.12.0.0
– Verbeterde belastingdetectie met Course Play
– Bij het handmatig beëindigen van het laadproces wordt nu ook rekening gehouden met de spanbandinstelling
– Afhankelijkheid van zichzelf verwijderd, zodat deze weer op de Dedi kan worden verwijderd
– Vloeistoftanks zijn nu niet meer stapelbaar, ongeacht de beschikbare laadhoogte
– Uitleesfout van Lua afgerond voor beter laadresultaat
– Groentepallet toegevoegd als Premium DLC beschikbaar is
– M+ voerpallets gedefinieerd als overmaats
1.11.0.0
– Verbeterde vertalingen in verschillende talen
– LoadHeightOffset toegevoegd voor pallets waarvan de oorsprong niet onder de pallet ligt
– Via een configureerbare toets (standaard CTRL+ALT+Y) kan de belasting automatisch worden geselecteerd op basis van wat zich in het belastingsbereik bevindt
– In het aankoopmenu wordt een selectie van laadbare objecten weergegeven.
– Bij het laden op een AL worden de geladen objecten uit de laadlijst voor de andere AL's gehaald (oplossing voor Giants Trigger-fout).
1.10.0.0
– Verbeterd laadgedrag. Alles wordt vrijwel vastgehouden zolang het laadproces actief is, wat het laden in het veld zou moeten verbeteren.
– Voertuigen uitgerust met de autoloader hebben nu sterkere riemen.
– Balen worden nu alleen herkend als ze geregistreerd zijn
– Herziening van pick-upbotsingen voor AI-verkeer. (Als bigbags geactiveerd zijn, moet de lading opnieuw benaderd worden)
– Probleem met te snel laden bij de nieuwe objectopslagplaatsen opgelost door het toevoegen van vertraging bij het laden
– Balen en pallets worden pas geladen als ze niet meer aan een andere Attacher zijn gekoppeld
Een voorbeeld van hoe u het in uw eigen mod kunt gebruiken, vindt u in de Strautmann SEK 802 Pallet Autoload.
Momenteel ondersteund vanuit het standaardspel:
– Standaard europallets
– Vloeistoftanks
– Bigbag-pallets
– Ronde balen
– Vierkante balen 120/180/220/240
– Grote tassen
Pallets uit de volgende mods kunnen worden gebruikt:
– Pakket premium pallets en tassen
-HoT Frietfabriek
Daarnaast alle europallets die zijn opgebouwd volgens het principe van de basisspeelpallets.
Operatie:
Activeer het laden met [B] en rijd vervolgens naast een pallet of baal om deze te laden.
Zorg ervoor dat u de juiste lading heeft geselecteerd.
De pallets of balen liggen dan op de laadvloer alsof ze met de hand zijn geladen.
Vergeet niet de riemen vast te maken, anders glijden ze weg.
Met [U] kunt u de loszijde selecteren en met [I] lossen.
Het laden schakelt automatisch uit als er geen laadruimte meer is.
Je kunt het ook zelf uitschakelen met [B].
Instructies voor het inbouwen en hulp vindt u op de Bitbucket Wiki
Alleen door mijzelf op andere sites uploaden, alleen linken met de originele downloadlink. GEEN vervangende link!
Geheel of gedeeltelijk aanpassen en opnieuw uploaden is niet toegestaan!
Achimobil