Sint Edward, NE v1.0.0.0
Sint Edward, NE v1.0.0.0
4X (4km x 4km) kaart gebaseerd op Real Terrain Data nabij Saint Edward, Nebraska. Grote glooiende heuvels en wisselend terrein zullen de flexibiliteit van uw werktuigen op de proef stellen!
Kaartfuncties:
Echte terreingegevens
Multi-terreinhoek
Aangepaste bodemkaart
Alfalfa, Triticale, erwten, toegevoegde gewassen
Aangepaste texturen van maïs, milo, alfalfa en sojabonen
Seizoensgebonden blad en seizoenskaartranden
RCR – Rijteelt maïs, Rijteelt sojabonen zijn opgezet
Swathable Tarwe, Gerst, Haver Gebruik SwathAddon Mod
Realistische erosie-effecten op het terrein
MaizePlus klaar
2,5 zuivelboerderijen, 1 grote veehouderij, 1 kleine veehouderij, 1 varkensstal
Op maat gemaakte stallen (Atakan)
Aangepaste kentekenplaten voor Nebraska (foto: Atakan)
De meeste gebouwen/plaatsbare items zijn in de kaart verwerkt – geen extra mods nodig
Aangepaste boerderijen gebaseerd op echte locaties. Sommige uit dit gebied, sommige uit andere
Onverharde wegen met rotsen/kiezels
Deze kaart is niet alleen gemaakt. Ik heb deze kaart samengesteld, maar heb veel assets, objecten, gebouwen, etc. van de community gebruikt. Voorbeelden zijn:
SunCor-ethanol (UMRV)
Galt Coop (Medicine Creek)
Pioneer Seed Dealership (River Bottom Customs)
Nutrien Ag Solutions (Windchaser/LBJ Media)
Zuivelboerderij Ashton Corners (MRG)
John Deere-dealerschap (Westby, WI door Tired Iron/MB Farms)
Case IH-dealer (Midwest Horizons – Txzar)
Weegstation (Cunningham Modding, ik heb de weegschaal/sonde-animatie toegevoegd)
Schuurtje van 90×200 (Trailer Park Farms)
Kaart decoratieve objecten, verkeer, etc. van openbare releases van Bronkema
Bryce O voor creatief inzicht en uitgebreide tests
En nog veel meer!
Voor de schaal/sonde kunt u uit uw voertuig stappen en "klikken". De animatie zou dan moeten starten om de botsing te verwijderen.
Wijzigingslogboek 15-09-2024
Er werden enkele drijvende objecten en terreinproblemen ontdekt.
AutoDrive/ModDesc-conflict veroorzaakt opslagproblemen.
Binsite B is teruggekeerd naar standaard silo. Ik heb de xml daar gelaten voor het geval iemand het wil repareren en gebruiken met State Controller, maar voor het grote publiek is het terug naar een normaal silosysteem.
Meridian Bins werkten niet mee, dus werden ze verwijderd om werkende placeables te kunnen gebruiken.
Antler22