Rogatki Edited (Multifruit en productie) v2.2.0.0





Rogatki Edited (Multifruit en productie) v2.2.0.0
Dit is geen model!!! Pak alle bestanden en mappen uit en vervang ze in de originele mod-map.
v2.2.0.0
Hopplant vervangen door hopranken van Vidhostice Map (met het verschil dat je na de oogst in silo kunt lossen of verkopen of leveren aan de brouwerij; in Vidhostice staat een hopscheidingsinstallatie);
Rijst toegevoegd aan de zaaimachine;
Vaste paarden; nu zijn ze weer berijdbaar;
Sluit je aan bij mijn Discord-server (link in het profiel) voor tutorials en al ingepakte kaarten (geen gedoe meer), ook vroege mods.
Voor degenen die echt moeite hebben met het gebruik van mijn roedel en voor tutorials voor nieuwe gewassen, dieren en producties, word alsjeblieft lid van mijn discord-server, te vinden in mijn profiel.
Voor de wortel- en uienoogst heb ik enkele mods toegevoegd als vereisten die automatisch moeten worden gedownload van mod hub. Je kunt ook mijn Fortscritt Multifruit-bewerking bekijken voor een kleinere machine die beter geschikt is voor deze kaart.
Tutorial voor het toevoegen van een multifruitpakket als het mijne:
Alle credits gaan naar de kaartenmaker VenturioGames en zijn team en boer Andy voor dieren.
Extra gewassen toegevoegd: rogge, gierst, bonen, erwten, linzen, lijnzaad/vlas (met vlasvezel als stro), hop, maanzaad, mosterd, wortel en ui maar VERWIJDERDE olijven, suikerriet en radijs;
Veranderde het gebladerte en de groei voor luzerne en klaver, omdat ze niet teruggroeiden;
Nieuwe gewassen en rietjes toegevoegd aan alle verkooppunten en producties, ook de meeste hebben contracten;
Nieuwe fabrieken toegevoegd (bakkerij, spinnerij, oliefabriek, graanmolen etc.) met nieuwe producten en nieuwe gebouwen voor dieren.
De dieren van HOF Bergmann van boer Andy toegevoegd, inclusief katten (katten eten mineraalvoer; ze planten zich voort en kunnen verkocht worden);
Kattenzone en kalveriglo's toegevoegd die kunnen worden geplaatst in de bouwmodus (kalveren hebben stro en melk nodig; de iglo's zijn 2 verschillende plaatsen: een met alle hekken, de tweede om de lege ruimtes toe te voegen waar de hekken zijn; maak eerst de grond waterpas);
Een geitenhouderij van HOF B. toegevoegd om geitenmelk te krijgen (!!! – verwijderde hekken, weiland vrij groot geef ze wat ruimte; voeg binnen alleen geiten toe omdat de pallets vreemd genoeg een stuk wol op een pallet voortbrengen; voor schapen gebruik een ander hok/ weiland);
Een kas en open tuinperceel toegevoegd met nieuwe planten;
Een hooizolder toegevoegd die zelfs balen accepteert (maar bulk teruggeeft) en de bunkersilo van de kaart aangepast om alfalfa en klaver te accepteren
Een wortelgewasopslag toegevoegd die werkt met wortelen en uien;
OmaTana's groeikalender toegevoegd voor degenen die zonder seizoenen willen spelen (alleen gewassen in het basisspel groeien sneller; ik weet niet hoe ik voor de nieuwe gewassen de niet-seizoensgebonden groei moet toevoegen om goed te werken; als je het weet, voeg dan toe en neem contact met me op voor een update);
Aangepast verkeer toegevoegd met aangepaste voertuigen
Nieuwe dieren toegevoegd aan de vooraf geplaatste weide en dierendealer.
Vertaling alleen in het Engels en Roemeens. Het spijt me voor de Poolse mensen, maar ik heb de vertaling niet gerepareerd (gebrek aan tijd en taalkennis, als je kunt helpen, zal worden gewaardeerd en opgenomen in de volgende update)
Meer veranderingen die ik was vergeten.
Bekende problemen: Fruit Orchard heeft enkele fouten die ik hopelijk snel zal oplossen; gierst laadt de bladafstand niet (alles geprobeerd wat ik wist, maar het is niet baanbrekend). Als er andere problemen optreden, meld dit dan en zal proberen deze op te lossen.
Auteur:Jinkou89