Rogatki Edit (Multifruit en productie) v2.7.1.0
Rogatki Edit (Multifruit en productie) v2.7.1.0
V2.7.1.0
Verhoogde modDesc-versie
Vast terreinShader
Silphie en aanverwante items (planter, pallet) verwijderd, omdat ik de oogstlimiet heb bereikt en het niet wil groeien met de seizoenen, plus het veroorzaakte andere logboekfouten;
Stoppels toegevoegd aan alle gewassen en vernietiging van stoppels;
Luzerne gebladerte gerepareerd dat conflict veroorzaakte met alfalfa van maïs plus;
Vaste ontbrekende afstandstexturen;
Gewijzigde groeiperiode op hop (hetzelfde nu als op Vidhostice Maps-update);
Kleine veranderingen in het gebladerte;
Verminderde productiecycli op spinner (was te snel);
Gewijzigde vulvlakken voor klaver en droge klaverzwaden;
De texturen op droge luzerne en droge klaverbalen aangepast aan de zwaden.
Dit is geen mod! Pak elk bestand en elke map uit en vervang het in de originele mod-map.
Voor degenen die echt moeite hebben om mijn roedel te gebruiken en voor tutorials voor nieuwe gewassen, dieren en producties, word alsjeblieft lid van mijn discord-server, te vinden in mijn profiel.
GEBRUIK DE BIJGEWERKTE VERSIE VAN YOUTUBE NIET! Ik heb zijn bijgewerkte versie niet gebruikt, omdat deze geen nieuwigheid heeft in mijn bewerking (hij heeft compostbunkers toegevoegd, ik heb ze ook, enkele bomen verwijderd en enkele verzamelobjecten gerepareerd) en zal waarschijnlijk ook een nieuwe save game nodig hebben, die ik wil vermijden. Pas het pakket dus toe op de versie hier op Kingmods.
Voor de wortel- en uienoogst heb ik enkele mods toegevoegd als vereisten die automatisch moeten worden gedownload van mod hub. Je kunt ook mijn Fortscritt Multifruit-bewerking bekijken voor een kleinere machine die beter geschikt is voor deze kaart.
Tutorial voor het toevoegen van een multifruitpakket als het mijne:
Alle credits gaan naar de kaartenmaker VenturioGames en zijn team.
Extra gewassen toegevoegd: rogge, gierst, bonen, erwten, linzen, kikkererwten, boekweit, rijst, lijnzaad/vlas (met vlasvezels als stro), hopranken, witte druivenranken, maanzaad, mosterd, wortel en ui, rode biet en lavendel ;
Nieuwe gewassen en rietjes toegevoegd aan alle verkooppunten en producties, ook de meeste hebben contracten;
Nieuwe fabrieken toegevoegd (bakkerij, spinners, oliefabriek, graanmolen, etc.) met nieuwe producten en nieuwe gebouwen voor dieren.
De dieren van HOF Bergmann van boer Andy toegevoegd, inclusief katten (katten eten mineraalvoer; ze planten zich voort en kunnen verkocht worden);
Kattenzone en kalveriglo's toegevoegd die kunnen worden geplaatst in de bouwmodus (kalveren hebben stro en melk nodig; de iglo's zijn 2 verschillende plaatsen: een met alle hekken, de tweede om de lege ruimtes toe te voegen waar de hekken zijn; maak eerst de grond waterpas);
Geitenhouderij van HOF B. toegevoegd om geitenmelk te krijgen (verwijderde hekken, weiland is vrij groot, geef ze wat ruimte; voeg binnen alleen geiten toe omdat de pallets vreemd genoeg één stuk wol op een pallet voortbrengen; voor schapen gebruik een ander hok/weide);
Een kas en open tuinperceel toegevoegd met nieuwe planten;
Een hooizolder toegevoegd die zelfs balen accepteert (maar bulk teruggeeft) en de bunkersilo van de kaart aangepast om alfalfa en klaver te accepteren
Een wortelgewasopslag toegevoegd die werkt met wortelen en uien;
OmaTana's groeikalender toegevoegd voor degenen die zonder seizoenen willen spelen (alleen gewassen in het basisspel groeien sneller; ik weet niet hoe ik voor de nieuwe gewassen de niet-seizoensgebonden groei moet toevoegen om goed te werken; als je het weet, voeg dan toe en neem contact met me op voor een update);
Aangepast verkeer toegevoegd met aangepaste voertuigen
Nieuwe dieren toegevoegd aan de vooraf geplaatste weide en dierendealer.
Bekende problemen: Gebruik precisielandbouw, want zonder dat krijg je bij het ploegen/cultiveren 100% bemesting op dat veld. Compost wordt ook niet geregistreerd als meststof in Precision F.
Auteur:Jinkou89