Rogatki Edit (Multifruit en Productie) v2.0.0.0

Rogatki Edit (Multifruit en Productie) v2.0.0.0

Dit is geen model!!! Pak alle bestanden en mappen uit en vervang ze in de originele mod-map.

V2.0.0.0
Enorm bedankt aan "Steph le Fermier" & "Th3Al3xi5" die me een manier lieten zien om meer gewassen toe te voegen!
NIEUW Savegame aanbevolen (alle gewassen worden gereset, zelfs op je velden; als je de Easy Developer Controls-mod wilt gebruiken om je veldgewassen te repareren, stel dan eerst het grondtype in op geploegd en stel vervolgens het fruittype op dat veld in, anders kunnen er fouten optreden komen voor als 2 gewassen op één veld)

De beloofde zwadgewassen toegevoegd aan: tarwe, gerst, haver, koolzaad, vlas en rogge (voor zwadwerk werkt zelfs de Fortscritt-maaier, voor het plukken alleen die van BcBuhler);
Opnieuw geïnstalleerde suikerriet, olijf- en oliezaadradijs;
Nieuwe gewassen toegevoegd: kikkererwten, droge rijst en boekweit;
Witte druiven toegevoegd en een oogstmachine en prunner ervoor (hij kan beide druivensoorten aan – ook de door een tractor getrokken Italiaanse oogstmachine zou moeten werken);
Druiven toegevoegd aan bulkcategorie om elke aanhanger te kunnen gebruiken;
Nieuwe gewassen toegevoegd aan verkooppunten en witte druiven aan wijnmakerij (witte wijn) en zelfgemaakte cognacproductie;
De wijnmakerij kan nu rozijnen maken;
Nieuwe gewassen toegevoegd aan diervoeder;

Dit is de laatste update/upgrade (alleen foutreparaties in de toekomst of als Rogatki een enorme update krijgt van de maker).
Volg a.u.b. de tutorial gemaakt door Enowler hoe multifruit op een kaart kan worden toegevoegd. Het proces is hetzelfde voor Rogatki.

Voor de wortel- en uienoogst heb ik enkele mods toegevoegd als vereisten die automatisch moeten worden gedownload van mod hub. Je kunt ook mijn Fortscritt Multifruit-bewerking bekijken voor een kleinere machine die beter geschikt is voor deze kaart.

Tutorial voor multifruit:

Alle credits gaan naar de kaartenmaker VenturioGames en zijn team en boer Andy voor dieren.

Extra gewassen toegevoegd: rogge, gierst, bonen, erwten, linzen, lijnzaad/vlas (met vlasvezel als stro), hop, maanzaad, mosterd, wortel en ui maar VERWIJDERDE olijven, suikerriet en radijs;
Veranderde het gebladerte en de groei voor luzerne en klaver, omdat ze niet teruggroeiden;
Nieuwe gewassen en rietjes toegevoegd aan alle verkooppunten en producties, ook de meeste hebben contracten;
Nieuwe fabrieken toegevoegd (bakkerij, spinnerij, oliefabriek, graanmolen etc.) met nieuwe producten en nieuwe gebouwen voor dieren.
De dieren van HOF Bergmann van boer Andy toegevoegd, inclusief katten (katten eten mineraalvoer; ze planten zich voort en kunnen verkocht worden);
Kattenzone en kalveriglo's toegevoegd die kunnen worden geplaatst in de bouwmodus (kalveren hebben stro en melk nodig; de iglo's zijn 2 verschillende plaatsen: een met alle hekken, de tweede om de lege ruimtes toe te voegen waar de hekken zijn; maak eerst de grond waterpas);
Een geitenhouderij van HOF B. toegevoegd om geitenmelk te krijgen (!!! – verwijderde hekken, weiland vrij groot geef ze wat ruimte; voeg binnen alleen geiten toe omdat de pallets vreemd genoeg een stuk wol op een pallet voortbrengen; voor schapen gebruik een ander hok/ weiland);
Een kas en open tuinperceel toegevoegd met nieuwe planten;
Een hooizolder toegevoegd die zelfs balen accepteert (maar bulk teruggeeft) en de bunkersilo van de kaart aangepast om alfalfa en klaver te accepteren
Een wortelgewasopslag toegevoegd die werkt met wortelen en uien;
OmaTana's groeikalender toegevoegd voor degenen die zonder seizoenen willen spelen (alleen gewassen in het basisspel groeien sneller; ik weet niet hoe ik voor de nieuwe gewassen de niet-seizoensgebonden groei moet toevoegen om goed te werken; als je het weet, voeg dan toe en neem contact met me op voor een update);
Aangepast verkeer toegevoegd met aangepaste voertuigen
Nieuwe dieren toegevoegd aan de vooraf geplaatste weide en dierendealer.

Vertaling alleen in het Engels en Roemeens. Het spijt me voor de Poolse mensen, maar ik heb de vertaling niet gerepareerd (gebrek aan tijd en taalkennis, als je kunt helpen, zal worden gewaardeerd en opgenomen in de volgende update)

Bekende problemen: Fruit Orchard heeft enkele fouten die ik hopelijk snel zal oplossen; gierst laadt de bladafstand niet (alles geprobeerd wat ik wist, maar het is niet baanbrekend). Als er andere problemen optreden, meld dit dan en zal proberen deze op te lossen.

Auteur:
Jinkou89


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!