REAL LIFE NUMMERS V1.0.0.2
REAL LIFE NUMMERS V1.0.0.2
Deze mod heeft twee hoofddoelen:
Een spelomgeving definiëren die de echte landbouw nabootst.
Om spelers in staat te stellen het spel te individualiseren met behulp van een eenvoudige editor.
Versie 1.0.0.2
Een script toegevoegd RealNumbersTreeLogPrices.lua om de prijzen voor houtblokken aan te passen.
Versie 1.0.0.1
Vaste prijsschaling bij aankoop van meerdere balen, bigbags en bigbag-pallets.
Versie 1.0.0.0
Beschouw dit als een bètaversie. Testen is zeer schaars geweest.
Speel op economisch niveau HARD!!
Deze mod is erg gedownscaled in vergelijking met de originele mod voor FS19. De FS22-versie bevat de volgende scripts:
RealNumbersFieldPrices.lua : (druk op lAlt-rf voor een lijst met veldgebieden en andere informatie)
Aangepaste prijzen van landbouwgrond
Definieert een fractie van de landbouwgronden als verhuurbaar tegen lagere kosten (kan worden uitgeschakeld)
RealNumbersFillTypes.lua:
Aangepaste prijsPerLiter (alleen fillTypes, geen gebouwen of apparatuur)
RealNumbersFruitTypes.lua
Instelbare opbrengst, zwadopbrengst en zaadgebruik (standaard is geen schaal)
RealNumbersStorePrices.lua:
Instelbare prijzen voor balen, bigbags, bigbagpallets en pallets
RealNumbersLeasing.lua:
Instelbare leasekosten voor apparatuur (standaard: vaste dagelijkse fractie van handelswaarde)
RealNumberContractRewards.lua:
Aangepaste beloningen voor missies
RealNumbersSellingStations.lua
Verminderde prijsvariatie tussen verkooppunten
Nog te doen: loon van helpers verlagen.
Elk script is onafhankelijk. Alle scripts, behalve RealNumbersFieldPrices.lua, kunnen worden becommentarieerd in modDesc.xml.
Er is maar één universele versie van de mod. Mod-gebruikers in verschillende delen van de wereld moeten mogelijk de prijsschaling binnen elk script aanpassen aan het prijsniveau in hun deel van de wereld.
In de FS19-versie werd voor elk item een unieke set parameterwaarden gedefinieerd. Ik heb niet de tijd om deze gedetailleerde benadering in FS22 te herhalen. In de FS22-versie worden items in grote groepen geschaald. Alle fillTypes worden bijvoorbeeld met hetzelfde nummer geschaald.
Deze mod is niet geschreven voor de multiplayer-modus. Het is ook niet getest in de multiplayer-modus.
Model: Kaj-Aage Henneberg
Script: Kaj-Aage Henneberg
Idea / Concept: Kaj-Aage Henneberg
Testing: Kaj-Aage Henneberg