Pallet Autoload Specialisatie v1.11.0
Pallet Autoload Specialisatie v1.11.0
Basismod voor het gebruik van mods met specialisatie Pallet Autoload
Wijzigingenlijst 1.11.0.0
Verbeterde vertalingen in verschillende talen
LoadHeightOffset toegevoegd voor pallets waarvan de herkomst niet onder de pallet ligt
Met een configureerbare sleutel (standaard CTRL+ALT+Y) kan de belasting automatisch worden geselecteerd op basis van wat zich in het belastingbereik bevindt
Een selectie van laadbare objecten wordt weergegeven in het aankoopmenu.
Bij het laden op een AL worden de geladen objecten uit de laadlijst voor de andere AL's gehaald (fix voor Giants Trigger-fout).
V1.10.0.0
Verbeterd laadgedrag. Alles wordt vrijwel zolang vastgehouden als het laadproces actief is, wat het laden in het veld zou moeten verbeteren.
Voertuigen die zijn uitgerust met de autoloader hebben nu sterkere riemen.
Balen worden nu alleen herkend als ze geregistreerd zijn
Herziening van ophaalbotsingen voor AI-verkeer. (Als bigbags zijn geactiveerd, moet de lading opnieuw worden benaderd)
Probleem met te snel laden bij de nieuwe objectopslag opgelost door een vertraging bij het laden toe te voegen
Balen en pallets worden pas geladen als ze niet meer aan een andere Attacher zijn gekoppeld
V1.9.0.0
Roemeense vertaling toegevoegd
gebruikPalletWeightReduction vast
Laadruimte kan nu per lading verschillende afmetingen hebben
V1.8.7.2
Geactiveerde botsing voor gewricht tijdens laden naar het voorbeeld van de spanbanden uit patch 1.8.
Unload lua-fout omzeild en logboekvermeldingen ingevoegd. Wanneer de waarschuwing optreedt, moet het hele logboek worden gepost in het Discord-kanaal van de autoloader.
Platinum DLC-paletformaten kunnen nu ook voor andere paletten worden gebruikt als de Platinum DLC actief is.
V1.8.7.1
ModIcon.dds hernoemd naar icon_mod.dds vanwege wijziging van Giants-richtlijnen
V1.8.7.0
Pallet met Pumps&Slangen DLC toegevoegd als eigen lading
Pallets van de Platinum DLC met FS22 standaard europalletformaat kunnen nu ook als zodanig worden geladen
Speciale maten van de Platinum DLC-pallets toegevoegd als eigen lading
120 balenstapels kunnen nu worden geladen als 240 balen
Vierkante katoenen balen kunnen nu worden geladen (basisspelbalen veroorzaken logwaarschuwingen met spanbanden, bind ze alleen niet vast met spanbanden)
Het palletgewicht wordt nu correct hersteld bij het lossen
Ronde balen worden nu alleen vierkant gecontroleerd voor ruimte, omdat de motor dit niet kan ronddraaien en het controlegebied zelf draaien afhankelijk van de kompasrichting werkt niet
Een voorbeeld van hoe te gebruiken in uw eigen mod vindt u in de Strautmann SEK 802 Pallet Autoload.
Momenteel ondersteund door het standaardspel:
Standaard europallets
Vloeibare tanks
Bigbag-pallets
Ronde balen
Vierkante balen 120/180/220/240
Grote tassen
Pallets van de volgende mods kunnen worden gebruikt:
Pakket Premium Pallets En Zakken
HoT Friet Fabriek
Daarnaast alle europallets die zijn opgebouwd volgens het principe van de basis speelpallets.
Operatie:
Activeer laden met [B] en rijd vervolgens naast een pallet of baal om deze te laden.
Controleer of u de juiste lading hebt geselecteerd.
De pallets of balen liggen dan op de laadvloer alsof ze met de hand zijn geladen.
Vergeet niet de riemen vast te maken, anders glijden ze weg.
U kunt de loszijde selecteren met [U] en lossen met [I].
De belading schakelt automatisch uit wanneer er geen laadruimte meer is.
Je kunt hem ook zelf uitschakelen met [B].
Instructies voor inbouw en hulp vindt u op de Bitbucket Wiki
Upload alleen op andere sites door mijzelf, alleen linken met de originele downloadlink. GEEN vervangende link!
Geheel of gedeeltelijk wijzigen en opnieuw uploaden is niet toegestaan!
Achimobil