Opbrengstschommelingen v2.0.0.0
Opbrengstschommelingen v2.0.0.0
V2.0.0.0
– Problemen met aangepaste kaarten opgelost. Vanaf nu werkt het zowel met aangepaste kaarten als met standaardkaarten, getest op de kaarten "Little Land" en "Bloomfield, Canada".
– Als je waarden wilt aanpassen, ga dan naar RandomYield.lua en pas de waarde 1,7 aan naar hoger of lager, maar wees voorzichtig, want deze vermenigvuldigt zich en zelfs een kleine aanpassing kan een groot verschil maken.
– Bij precisielandbouw werkt het niet. Misschien kan ik het uiteindelijk wel laten werken, maar op dit moment, nadat ik behoorlijk wat tijd heb besteed aan het aanpassen van de code en het testen, ben ik er niet in geslaagd om het te laten werken.
Laat het me weten als u problemen ondervindt.
Een realistische opbrengst kan een zegen of een vloek zijn.
Wat boeren ook doen, in bepaalde jaren zal hun opbrengst veel lager zijn dan in andere, afhankelijk van het weer en andere factoren die niet onder controle te houden zijn. Met deze mod kun je dat zelf ervaren.
Kortom, deze modus heeft invloed op uw opbrengst. Deze kan ergens tussen de x0,5 en x2,5 van de normale opbrengst verschillen. Met andere woorden: sommige jaren zal uw opbrengst behoorlijk afnemen en op andere momenten voelt het alsof u gewonnen heeft. een loterij!
Het is puur gebaseerd op RNG (Random Number Generator), dus u heeft geen enkele invloed op hoe goed de opbrengst zal zijn, maar vergeet niet uw velden te bemesten en te verzorgen, anders zal uw opbrengst nog verder dalen, gebaseerd op over de kernspelmechanismen.
Dit zijn de resultaten van een simulatie van 10 jaar op rij. Uw resultaten kunnen verschillen:
Oorspronkelijke opbrengst zonder modificatie was 3103 17%
Met deze mod:
3584 19%
2742 15%
2739 15%
3632 20%
7249 40%
9362 52%
5677 31%
5682 31%
2327 12%
3470 19%
Percentages zijn van de rooier zelf, ik heb het duurste klasse model gebruikt, wat je op de foto's kunt zien.
Ik wil graag de mensen bedanken die mij hebben geholpen deze mod op te poetsen: YellowLight en Shad0wife.
Elfs