Opbrengstfluctuatie V4.0.0.0
Opbrengstfluctuatie V4.0.0.0
Definitieve versie (Modhub is verouderd)
– Fouten in de logboeken opgelost.
– De berekende opbrengst wordt opgeslagen wanneer u een opgeslagen bestand opnieuw laadt (zorg ervoor dat u het opgeslagen bestand opslaat en opnieuw laadt vóór de oogst, anders wordt de opbrengst nog een keer opnieuw berekend bij het laden en blijft deze daarna hetzelfde voor dezelfde dag, ongeacht hoe vaak u uw opgeslagen bestand opnieuw laadt).
Opbrengstschommeling – Gemiddeld (oorspronkelijk)
Een realistisch rendement kan een zegen of een vloek zijn.
Ongeacht wat boeren doen, in bepaalde jaren zal hun opbrengst veel lager uitvallen dan in andere jaren, afhankelijk van het weer en andere factoren.
die niet te controleren is. Deze mod laat je dat zelf ervaren.
Kortom, er zijn 3 mods met verschillende moeilijkheidsniveaus en opbrengstfluctuaties. Deze modus heeft invloed op uw opbrengst op gemiddelde moeilijkheidsgraad. Deze kan variëren van x0,5 tot x2,5 van de normale opbrengst. Met andere woorden, sommige jaren zal uw opbrengst aanzienlijk lager zijn en andere keren voelt het alsof u de loterij hebt gewonnen!
Het is volledig gebaseerd op RNG (Random Number Generator), dus je hebt geen enkele invloed op de opbrengst. Vergeet echter niet om je velden te bemesten en ze te onderhouden, anders zal je opbrengst nog verder afnemen, op basis van de kernmechanismen van het spel.
Dit zijn de resultaten van een simulatie van 10 jaar op rij. Uw resultaten kunnen afwijken:
Oorspronkelijke opbrengst zonder mod was 3103 17%
Met deze mod:
3584 19%
2742 15%
2739 15%
3632 20%
7249 40%
9362 52%
5677 31%
5682 31%
2327 12%
3470 19%
De percentages zijn van de oogstmachine zelf. Ik heb het duurste model uit de klasse gebruikt, wat u op de foto's kunt zien.
Ik wil graag de mensen bedanken die mij hebben geholpen deze mod te polijsten: YellowLight en Shad0wife
Elfs