Objectopslag v1.2.0.0
Objectopslag v1.2.0.0
De originele balen- en palletopslagoplossing van FS17 en FS19 keert terug! Nu met toegang tot het globale menu (GUI) is het nog gemakkelijker om te zien welke balen of pallets u in opslag heeft.
Wijzigingenlijst 1.2.0.0:
Conflict oplossen met nieuwe objectopslagspecialisatie toegevoegd in game-update 1.9.0.0
Tsjechische (cz) vertalingen toegevoegd.
1 nieuw plaatsbaar gebouw toegevoegd:
Bale Shelter: een driezijdige shelter met 4 configureerbare opslagruimtes
Wijzigingenlijst 1.1.0.0:
Verbeterd waarschuwingsbericht weergegeven bij het afleveren van een baal die niet overeenkomt met de huidige configuratie voor de opslagruimte.
Ondersteuning toegevoegd aan 'Shelf System' voor 'MaizePlus' palletvultypen (op het moment van uitgave) wanneer mod actief is op de kaart.
3 nieuwe plaatsbare gebouwen toegevoegd:
Small Shelf System: een halflange plank met 3 configureerbare opbergruimtes
Kleine palletopslag: een oude schuur die is omgebouwd tot een koelcel met 3 configureerbare opslagruimtes, inclusief geanimeerde koelventilator en geluid.
Palletmagazijn: een groot magazijn met 8 configureerbare opslagruimtes, geanimeerde koelventilatoren en geluiden voor sommige gebieden.
Wijzigingenlijst 1.0.1.0:
Herstel logboekwaarschuwing en ontbrekende zichtbaarheid van knooppuntstructuren voor 'MaizePlus'-balen en andere mod-balen die aan de balenlijst zijn toegevoegd zonder een mod-omgeving of basismap te bieden.
Met configuratie van vultype en baalgrootte (indien beschikbaar), zodat de gebruiker kan kiezen wat er in elk gebouw wordt opgeslagen en er geen behoefte is aan afzonderlijke winkelitems voor elk vultype of baalformaat.
Alle objecten die met behulp van dit systeem zijn opgeslagen, worden aan de gebruiker geretourneerd zoals ze zijn afgeleverd, inclusief maar niet beperkt tot capaciteit, vulniveau en balenwikkelkleur.
Balen die aan het gisten zijn bij levering, blijven dat doen tijdens opslag.
Deze wereldwijde mods bevatten ook 7 gebouwen voor opslag van balen en pallets en ondersteuning voor externe mods om gebruik te maken van de functies zonder dat voor elke mod individuele scripts en menu's nodig zijn.
Inclusief plaatsbare items
Overdekte balenstapel:
– Prijs: 1200 $
– Dagelijks onderhoud: 5 $
– Ronde balen: 125 cm > 180 cm
– Vierkante balen: 180 cm > 240 cm
– Balenvultypes: alle balenvultypes geregistreerd als onderdeel van de kaart en binnen de bovenstaande groottebereiken kunnen worden opgeslagen.
Kleine overdekte balenstapel:
– Prijs: 720 $
– Dagelijks onderhoud: 5 $
– Vierkante balen: 49 cm > 120 cm
– Balenvultypes: alle balenvultypes geregistreerd als onderdeel van de kaart en binnen de bovenstaande groottebereiken kunnen worden opgeslagen.
Baal schuilplaats:
– Prijs: 12400 $
– Dagelijks onderhoud: 10 $
– Ronde balen: 125 cm > 238 cm
– Vierkante balen: 180 cm > 488 cm
– Balenvultypes: alle balenvultypes geregistreerd als onderdeel van de kaart en binnen de bovenstaande groottebereiken kunnen worden opgeslagen.
Plankensysteem:
– Prijs: 4200 $
– Dagelijks onderhoud: 8 $
– Palletvulsoorten: zaad, varkensvoer, limoen, haver (paardenvoer), tarwe (kippenvoer), strooizout, meststof, vloeibare meststof, herbicide, mineraalvoer, wol, aardappel, suikerriet, populier, kuilvoeradditief, zaadbehandeling Vloeistof en LumiGEN
Klein plankensysteem:
– Prijs: 2100 $
– Dagelijks onderhoud: 4 $
– Palletvulsoorten: zaad, varkensvoer, limoen, haver (paardenvoer), tarwe (kippenvoer), strooizout, meststof, vloeibare meststof, herbicide, mineraalvoer, wol, aardappel, suikerriet, populier, kuilvoeradditief, zaadbehandeling Vloeistof en LumiGEN
Kleine palletloods:
– Prijs: 19300 $
– Dagelijks onderhoud: 10 $
– Typen palletvulling: de meeste pallets vullen het type wanneer ze correct op de kaart zijn geregistreerd.
Palletmagazijn:
– Prijs: 94800 $
– Dagelijks onderhoud: 30 $
– Typen palletvulling: de meeste pallets vullen het type wanneer ze correct op de kaart zijn geregistreerd.
# Plaatsbare notities #
– Spawngebiedmarkeringen kunnen voor elk van de bovenstaande gebouwen afzonderlijk worden uitgeschakeld door in het spawngebied te gaan staan, indien niet vereist.
– Invoertriggers kunnen via de GUI worden uitgeschakeld om de balen gemakkelijker te kunnen verplaatsen na het uitzetten of indien nodig.
– Sommige gebouwen bevatten kleurselectie bij plaatsing via het constructiescherm.
GtX