Objectopslag v1.0.0.0
Objectopslag v1.0.0.0
De originele oplossing voor het opslaan van balen en pallets van FS17 en FS19 keert terug! Nu met toegang tot het globale menu (GUI), is het nog gemakkelijker om te zien welke balen of pallets u in opslag heeft.
Beschikt over configuratie van vultype en baalgrootte (indien beschikbaar), zodat de gebruiker kan kiezen wat er in elk gebouw wordt opgeslagen en er geen afzonderlijke winkelitems voor elk vultype of baalformaat nodig zijn.
Alle objecten die met dit systeem zijn opgeslagen, worden teruggestuurd naar de gebruiker zoals ze zijn geleverd, inclusief maar niet beperkt tot capaciteit, vulniveau en kleur van de baalwikkel.
Balen die gisten wanneer ze worden afgeleverd, blijven dit doen tijdens de opslag.
Deze wereldwijde mod bevat ook 3 gebouwen voor opslag van balen en pallets en ondersteuning voor externe mods om gebruik te maken van de functies zonder dat voor elke mod individuele scripts en menu's nodig zijn.
Meegeleverde Placeables
Overdekte balenstapel:
– Prijs: 1200 $
– Dagelijks onderhoud: 5 $
– Ronde balen: 125 cm > 180 cm
– Vierkante balen: 180 cm > 240 cm
– Vultypes voor balen: alle vultypes voor balen die zijn geregistreerd als onderdeel van de kaart en binnen de bovenstaande groottebereiken, kunnen worden opgeslagen.
Kleine overdekte balenstapel:
– Prijs: 720 $
– Dagelijks onderhoud: 5 $
– Vierkante balen: 49 cm > 120 cm
– Vultypes voor balen: alle vultypes voor balen die zijn geregistreerd als onderdeel van de kaart en binnen de bovenstaande groottebereiken, kunnen worden opgeslagen.
Plankensysteem:
– Prijs: 4200 $
– Dagelijks onderhoud: 8 $
– Palletvultypes: zaad, varkensvoer, limoen, haver (paardenvoer), tarwe (kippenvoer), strooizout, meststof, vloeibare mest, herbicide, mineraalvoer, wol, aardappel, suikerriet, populier, kuilvoeradditief, zaadbehandeling Vloeistof en LumiGEN
Plaatsbare notities
– Spawngebiedmarkeringen kunnen voor elk van de bovenstaande gebouwen afzonderlijk worden uitgeschakeld door in het spawngebied te gaan staan als dit niet nodig is.
– Invoertriggers kunnen via de GUI worden uitgeschakeld om balen gemakkelijker te kunnen verplaatsen na het afzetten of indien nodig.
– Alle gebouwen bevatten kleurselectie wanneer ze via het bouwscherm worden geplaatst.
GtX