Oberleitner v1.0.1.0
Oberleitner v1.0.1.0
Laten we beginnen met een beetje tijdreizen.
Wijzigingenlijst 1.0.1.0:
Bug opgelost bij de koeien
Hotspot toegevoegd
We bevinden ons naast een oude boerderij in de buurt van de Tegernsee. Het gebouw werd voor het eerst gebouwd rond 1870. In die tijd waren niet alleen de boerenfamilie, maar ook de bedienden, zoals sommige meid en bedienden, op de boerderij. Al het werk werd met de hand of met dieren gedaan. Bijna 80 jaar later, begin 1949, is de eerste tractor aangeschaft. Dit werd gevolgd door herhaalde renovaties en verbouwingsmaatregelen om het gebouw te behouden.
Het gebouw is grofweg opgedeeld in drie delen: de woonboerderij, de schuur en de stal met hooizolder.
Het huis is van binnen rustiek ingericht en vertoont bijna een idyllisch boerenkarakter.
De loods biedt twee doorgangen waarin gemakkelijk een trekker met twee opleggers kan worden ondergebracht. Het wordt ook gebruikt voor de opslag van stro en hooi. Er kunnen maximaal 6 balen over elkaar worden geplaatst.
De koeienstal biedt plaats aan 36 koeien in aanspanning. Vroeger waren ze heel gewoon, tegenwoordig wordt het alleen in de wintermaanden gebruikt.
Zoals elke dag worden de koeien twee keer gemolken. In de ochtend en in de avond. Hiervoor is een pijpmelksysteem geïnstalleerd. Dit was een grote stap voorwaarts in de landbouw in de jaren '60 en '70, toen ze de emmermelkinstallaties vervingen door de nieuwere. Het voordeel ligt voor de hand: de melk komt niet meer in aanraking met de stallucht en behoudt zijn smaak. Dit was de meest voorkomende melkinstallatie voordat ze werden vervangen door melkstallen.
Een kijkje in de melkkamer toont de nodige melkstellen en de grote melkopslagtank. Dit kunt u zelf meenemen of rechtstreeks aan de zuivelfabriek verkopen.
Bouwkosten: 229.000 $
Dagelijks onderhoud: 150 $
Geïntegreerd silosysteem met twee bunkers voor het vullen:
Daarvoor moet de blauwe blazer worden opgesteld om te kunnen kantelen.
Om het spelplezier te vergroten, kun je wisselen tussen de bunkers in het gebouw.
het lossen vindt plaats in de doorgang onder de leiding.
De AI-helper kan alleen de silo laden. Voor de geladen in het gebouw heb ik besloten het niet te doen, omdat er meestal toch voertuigen zijn, of het gebouw is ook erg smal.
Zodat de helper niet vast komt te zitten, raad ik aan om hier de blazer te demonteren, zodat de helper er niet aan vast komt te zitten.
Koestal:
ruimte voor 36 koeien
voeren in de schuur, vooraan
Om de bovenste deuren te openen, ga je naar links of rechts ervan.
werkplaats:
te vinden in de doorgang van het gebouw.
Bank (350$):
De bank bevat de slaaptrigger en de kleerkasttrigger.
Rolluiken overdag open, 's nachts gesloten.
Alle deuren zijn geanimeerd en open.
Licht voor alle belangrijke gebieden.
Kippenhok alleen als decoratie verkrijgbaar.
Veel extra's om het pand er zo authentiek mogelijk uit te laten zien.
Farmerfivetom