Logistiek centrum v1.6.0.0

Logistiek centrum v1.6.0.0

V1.6.0.0
Wat is er veranderd, de clipafstand is aangepast
Texturen zijn herzien
3D-object is in delen gewijzigd, bijv. De koelcel is vergroot, er kunnen nu meer pallets worden uitgezet
bestaande displays zijn herzien
nieuwe displays toegevoegd
Schakelaars voor lichten en poorten zijn vernieuwd
Office heeft nu pc's met actieve beeldschermen
Algemene fouten zijn verholpen, bijvoorbeeld cakes en eieren die door elkaar waren gehaald
Er werd hier aan vertalingen gewerkt, nogmaals dank aan bob51160 voor de Franse vertaling
Door het toevoegen van de nieuwe buitendisplays kunt u de naam of locatienaam in de xml wijzigen die hier in de standaard Hannover is ingevoerd
als voorbeeld

<!–Doelmeter1 weergeven –>
<display rootNode="0>4|17" font="DIGIT" mask="000000000" size="0.1" scaleX="0.5" scaleY="0.5" color="0 0 1 1" hiddenColor="0.05 0.05 0.05 0" emissiveScale="1" titleAlignment="LEFT" fillLevelAlignment="RIGHT" capacityAlignment="RIGHT">
<displayLine headLineText="$l10n_1LogisticsCenter" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.075" headLineNode="0>4|17|0|0" lineColor="1 1 1 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1Hannover" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.075" headLineNode="0>4|17|0|1" lineColor="1 1 1 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1TOR&WCF_AMPERSAND 1" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.12" headLineNode="0>4|17|0|3" lineColor="0.413 0.220 0.074 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1Goederenacceptatie" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.075" headLineNode="0>4|17|0|2" lineColor="1 1 1 1" />
<displayLine headLineText="$l10n_1TOR&WCF_AMPERSAND 1" font="GENERIC" lineTitleAlignment="CENTER" lineSize="0.25" headLineNode="0>4|26|0|0" lineColor="1 1 1 1" />
</display>

Wijzigt de displayLine $l10n_1Hannover bijv. in $l10n_1NFMarsch. Het enige belangrijke hier is dat je de wijziging in de vertaling ook herschrijft of gewoon de $l10n_1 weglaat en alleen NfMarsch schrijft
het probleem met de sneeuw is ook verholpen, sneeuw spawnt niet meer in de gangen
Het bestand is flink verkleind
De kleurkeuze voor het lager werkt nu ook beter als de textuur wordt veranderd.
Last but not least, je hebt deze mods nodig voor het kamp

Deze is voor de displays
https://farmingsimulator22mods.com/info-display-extension-v1-5-2-fs22/

Daarna vernieuwen
https://farmingsimulator22mods.com/production-revamp-v1-4-1-1-fs22/

En je hebt een lege palletproductie nodig met het vultype EMPTYPALETTS, ik raad deze aan
https://farmingsimulator22mods.com/empty-pallets-production-v1-0-fs22-2/

In het logistiek centrum worden alle standaardproducten opgeslagen. Het kamp is opgedeeld in 4 delen.
Overslagpunt: Hier kunnen de goederen worden geaccepteerd en geladen. Alle poorten kunnen met een schakelaar worden geopend en gesloten.
Hoofdmagazijn: De meeste producten zijn hier te vinden, bijv. meel, suiker, stoffen, etc.
Koelcel: Hier kunt u producten bewaren zoals Tomaten, sla, chocolade etc. De koelcel heeft nog 2 deuren waar u direct van daaruit kunt bewaren.
Klein magazijn: Hier vindt u opslagruimte voor oa lege pallets, wol etc.
Alle goederen die worden opgeslagen staan vanaf een bepaalde hoeveelheid ook zichtbaar op de schappen en alle schappen zijn voorzien van displays die het actuele niveau aangeven.
Alle productie en het logistieke centrum zijn gebaseerd op het Revamp Mod Script.

Auteur:
LSFactoryMODS BOB51160


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Objecten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!