Krajeńskie Pola v1.1.0.0

Krajeńskie Pola v1.1.0.0

Kunt u niet beslissen of u op kleine of grote machines wilt spelen? Standaardkaarten te klein voor u? Of misschien ben je op zoek naar een ontwikkelingskaart waar je Bizon kunt uitbouwen en uiteindelijk 3 Lexions kunt krijgen?
Ik presenteer u mijn kaart Krajeńskie Pola 4x. De kaart is gemaakt op basis van het echte terrein van 3 steden in het woiwodschap Kujavië-Pommeren.

De kaart heeft:
– 176 velden
– 25 Weiden
– 1 Groot bos verdeeld in verschillende kleinere landen
– Percelen van 0,18Ha tot 52,37Ha
– 4 boerderijen Klein (Starter) / Middel / Groot 2x
– SKR-database
– Gevarieerd terrein
– Multiterrein
– Stoppelverdichting
– 4 aankopen
– Vrijwel de gehele standaardproductieketen
– Passief inkomen
– Verhoogde economie voor bijvoorbeeld het verzamelen van stenen
– Verzamelobjecten
– Mogelijkheid om te voetballen op de velden of Orlik
– Aangepast wegverkeer met voetgangers
– Lokale kentekenplaten voor speler en AI
– Automatische nachtverlichting/Handmatig op één van de boerderijen
– Aangepaste texturen
– Aangepaste verlichting
– Aangepast geluid
– Een paar interessante feiten
– Objecten die verschijnen afhankelijk van het seizoen
– Perfect voor MP

Wijzigingslog
1.1.0.0
– Probleem opgelost waarbij de kaart in sommige gevallen niet in het spel verscheen
– Een probleem opgelost waarbij de textuur overbleef bij het verkopen van gebouwen op boerderij nr. 1
– Een probleem opgelost waarbij de achterpoort op boerderij nr. 3 kon niet worden geopend
– Een fout opgelost waarbij bij het openen van het wicket en de poort op boerderij nr. 3, ze overlapten elkaar
– Vaste aankoop van hout werkt niet
– Ontbrekende texturen op sommige objecten opgelost
– Botsingen in de buurt van de adelaar opgelost
– Bugs opgelost met betrekking tot occluders
– Een probleem opgelost waarbij er geen stof verscheen tijdens het rijden op onverharde wegen en bermen
– Probleem opgelost dat sommige objecten in de herfst en winter niet verdwenen
– Probleem opgelost met het ontbreken van een plant in het startveld (nr. 36)
– Een bug opgelost waarbij sommige verzamelobjecten in de lucht zweefden
– Een magazijnbug opgelost waarbij het verkoopgebied te groot was
– De zwevende balen op de strohoop zijn geïnfuseerd
– Terreinhobbels op verschillende plaatsen opgelost
– Vaste boican-nesten
– Het geluid van blaffende honden is gehalveerd
– Het geluid van kerkklokken is gedempt en in afstand verminderd
– De duur van kerkklokken teruggebracht van 10 landbouwminuten naar 1 minuut
– Snelkoppelingen toegevoegd in de PDA van boerderijen en databases (G1,G2,G3,G4,B)
– Vertaling van aankopen in het Engels en Duits toegevoegd
– Poolse namen en achternamen van veldeigenaren toegevoegd
– Er is een land toegevoegd waar je hout kunt produceren
– Passief inkomen toegevoegd aan land met houtproductie
– Grotere verschillen in gewashoogte toegevoegd
– Op sommige plekken is gras toegevoegd waar dat niet aanwezig was
– Vorst toegevoegd om de kaart te vullen
– De mogelijkheid toegevoegd om gebouwen, rekwisieten, hekken en poorten op boerderijen te verkopen
– AI-beweging toegevoegd vanaf het kruispunt in Włocibórz naar de kerk
– Aangepaste groeifasen
– Stronken van de kaart verwijderd om de optimalisatie te verbeteren
– Seizoensgebonden objectbotsingen verwijderd om de prestaties te verbeteren
– Botsingen met waterplanten verwijderd om de prestaties te verbeteren
– Een aantal onnodige bestanden verwijderd
– Het gras verwijderd dat in sommige gebouwen zat
– Ongeveer 1000 bomen verwijderd van de kaart
– Bomen die in het veld stonden zijn verwijderd
– Onzichtbare objecten verwijderd die alleen botsingen hadden
– Wasgoed verwijderd van lijnen die er slecht uitzagen
– Desktop.ini-bestand verwijderd uit de map texturen
– Zichtbaarheid van veld-ID 255 verwijderd
– Sommige botsingen zijn gecorrigeerd
– Vaste bestandsnaamfouten
– Eén statisch veld opgelost dat was opgenomen in de statische boerderij
– Een verlichtingsbug opgelost
– De locaties van bijna alle veld-ID's opgelost
– Meer verkeer
– Voetgangersverkeer op straat gewijzigd, zodat ze AI-verkeer op de weg niet blokkeren
– Positie van sommige objecten gewijzigd
– De exploitatieregels van seizoensfaciliteiten zijn gewijzigd om de efficiëntie te vergroten
– Gewas- en grasdichtheid gewijzigd naar standaard om de efficiëntie te verbeteren
– De kleur van de velden in de PDA gewijzigd
– Het botsingstype van sommige objecten is gewijzigd van dynamisch naar statisch
– Startlocatie gewijzigd
– Het kaartpictogram en de laadafbeelding zijn gewijzigd
– Op sommige plaatsen DecoBush- en LOD-afstand verkleind om de prestaties te verbeteren
– Prijs per hectare gedaald van 64810 naar 60000

Veel plezier!

Auteur:
CUKS0N


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!