Kopakkerbeheer v2.3.3.1

Kopakkerbeheer v2.3.3.1

Kopakkermanagement voor tractoren, veldspuiten, maaiers en oogstmachines.

Met kopakkermanagement kunnen functies van voertuigen met één druk op de knop worden gecombineerd en geactiveerd om keermanoeuvres tijdens het werken op het veld te vereenvoudigen. Alle functies kunnen voor elk voertuig afzonderlijk worden geactiveerd en gedeactiveerd via een GUI, zodat een ideale aanpassing aan de uitgevoerde werkzaamheden wordt bereikt.

Het kopakkermanagementsysteem moet eenmalig als configuratie aan het betreffende voertuig in de winkel of in de werkplaats worden toegevoegd voordat het kan worden gebruikt. De kosten hiervoor bedragen 3000,-.
Het kan in het voertuig worden geactiveerd en gedeactiveerd met Shift-X. Als alternatief kunnen verschillende knoppen voor activering en deactivering worden geconfigureerd. De GUI wordt standaard opgeroepen met Shift+Ctrl+X.

Nieuw: Headland Management kan nu contourgeleiding uitvoeren, dwz automatisch sturen langs de veldgrens of het bewerkte gebied.
Belangrijk: Wanneer de contourgeleiding is geactiveerd, mag een werksnelheid van 10 km/u niet worden overschreden, omdat de besturing anders sterk kan gaan schommelen. In dit geval verlaagt u eenvoudigweg de snelheid kortstondig.

Inbegrepen functies:
– Snelheid verlagen (cruisecontrol) en weer omhoog brengen, cruisecontrol opnieuw activeren als deze eerder actief was
– Breng neergelaten werktuigen omhoog en laat ze weer zakken
– Draaiploeg, eentraps of tweetraps (via middenstand)
– Verhoog en verander de nokmarkeringen
– Controle krabbesturing
– Schakel de krachtafnemer(s) en de hydrauliek uit en weer in
– Pieptoon wanneer wendakkermanagement is geactiveerd
– Aan/uit-schakelaar: wendakkermanagement kan worden in- en uitgeschakeld. Dit voorkomt onbedoelde activering tijdens de overdracht naar het doelveld en verbetert de verkeersveiligheid.
– Wendakker automatisch: Activeer de wendakkermodus automatisch wanneer de wendakker wordt bereikt. Optionele terugkeer naar veldmodus na voltooiing van de bocht van 180°.
– Contourgeleiding: automatische besturing langs de veldgrens of langs het bewerkte gebied

Als VCA Mod (FS22_VehicleControlAddon) aanwezig is:
– GPS-trackgeleiding deactiveren en opnieuw activeren
– Schakel de actieve differentieelsloten uit en weer in
– Activeer de draaifunctie van VCA, verander optioneel de draairichting

Als begeleidingsbesturing (FS22_guidanceSteering) aanwezig is:
– GPS-begeleiding deactiveren en opnieuw activeren

Als SpeedControl (FS22_SpeedControl aanwezig is):
– Snelheidsaanpassing ook mogelijk via verandering van cruise control-niveau

Als EnhancedVehicle (FS22_EnhancedVehicle) aanwezig is:
– GPS-geleiding deactiveren en opnieuw activeren, optioneel met activering van de automatische bochtfunctie
– Activeer en reset actieve differentieelsloten
– Gebruik de kopakkerdetectie van EV, indien geactiveerd

Wijzigingslog:
V2.1.0.0:
– Verbeterde timing van de afzonderlijke werkstappen
– Verbeterde controle over aardappelrooiers en soortgelijke voertuigen
– Hefmogelijkheid toegevoegd: eerst werktuigen voor, daarna werktuigen achter
– Automatische bediening op de kopakker nu onafhankelijk van Guidance Steering
– Optioneel automatisch terugkeren naar veldmodus na beurt
– Aan/uit-schakelaar toegevoegd (lShift+lAlt+X)
– Optie om automatisch wendakker tijdelijk uit te schakelen met een sleutel (geen sleutel vooraf toegewezen, kan willekeurig worden ingesteld in de sleutelinstellingen)
– Herziene statusweergave in voertuig-HUD
– Voertuigmeting om knooppunten voor/achter aan te passen, als werktuig wordt aan- of losgekoppeld
– Schakel handmatige opheffing van door triggers gecontroleerde acties in
– Configuratie lokaal opslaan en herstellen voor type werktuig
– Kopakkerbeheer beschikbaar in missievoertuigen

V2.1.0.1:
– Lokaal opslaan en herstellen in combinatie met Handmatig koppelen heeft nu alleen invloed op de betreffende speler en werkt niet wereldwijd
– Configuratie van cruise control-instelling in kopakkermodus gecorrigeerd

V2.1.0.2:
– Oplossing voor update 1.4/1.4.1 om lua-callstacks te voorkomen

V2.2.0.0:
– Ondersteuning voor Mod SpeedControl toegevoegd
– Ondersteuning voor Mod EnhancedVehicle toegevoegd
– Configuratie ingeschakeld voor mestvoertuigen
– Optie toegevoegd om sneltoetsinformatie in het F1-menu te verbergen

V2.2.1.0:
– Ondersteuning voor Mod extendedCruiseControl toegevoegd
– Cruisecontrol: Inching toegevoegd. Kies gewoon een negatieve waarde om de snelheid op de kopakker met deze hoeveelheid te verlagen

V2.2.1.1:
– Opgelost: na het oproepen van de GUI werkten invoeracties alleen correct als het voertuig zelf was geselecteerd

V2.2.1.2:
– Categorie FM_VEHICLES toegevoegd aan ondersteunde voertuigcategorieën

V2.2.2.0:
– Een bug opgelost die de juiste timing verhinderde tijdens het draaien van ploegen

V2.3.0.0
– Contourgeleiding

V2.3.1.0
– Contourgeleiding: parameters geoptimaliseerd
– Contourgeleiding: de parameters van de contourgeleiding kunnen nu via de console worden gewijzigd en worden opgeslagen in de map modSettings
– Voertuigmeting: bepaling van voertuigbreedte verbeterd (foutieve meting door nokmarkeringen geëlimineerd)

V2.3.2.0
– Contourgeleiding: Instelling van handmatige werkbreedte toegevoegd

V2.3.3.0
– Contourgeleiding: De afstand tot de veldrand kan nu ook optioneel vrij worden gekozen, waardoor de spoorgeleiding verder wordt geoptimaliseerd
– Ondersteuning voor het SDF-pakket van de Farming Duds toegevoegd
– Incompatibiliteit met FS22_realismAddon_rpmAnimSpeed (Modelleicher) opgelost

V2.3.3.1
– Goeweil-Fix

Auteur:
Glowins Modschmiede


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!