Kaartobjecten Hider v1.0.2.0
Kaartobjecten Hider v1.0.2.0
Als de mapper andere plannen had dan jij, stop dan met het direct aanbrengen van aanpassingen in de kaart en verberg wat je dwars zit.
Wijzigingslog GitHub
V1.0.2.0:
Oplossing voor een bug in het menu waarbij bij het sluiten alle objecten waarvan alleen botsingen waren verwijderd, volledig verborgen waren tot opnieuw opstarten.
CZ-vertalingen toegevoegd
Fix voor zeer grote groepen om ze volledig te verbergen (Landersum)
Oplossing voor laadfouten bij bepaalde kaartwijzigingen
Deze mod is gebaseerd op de LS19-mod van Royal Modding en in de LS22 gebracht.
Nogmaals bedankt voor de geweldige modificatie in LS19 en voor de toestemming om deze in de 22 te brengen.
Kaartobjecten zoals gebouwen, vangrails, hekken en nog veel meer kunnen worden verborgen.
Alleen verborgen objecten kunnen later via het hersteldialoogvenster worden hersteld.
Dit wordt opgeslagen in de savegame zodat het permanent verborgen blijft zolang de kaart niet verandert.
Placeables worden verkocht in plaats van ze te verbergen. U moet hiervoor toestemming hebben.
Bomen worden verwijderd in plaats van ze te verbergen.
Verkochte of verwijderde objecten konden niet worden hersteld.
Maar pas op!
Niet alle objecttypen en niet alle objecten kunnen worden verwijderd. (geparkeerde auto's konden bijvoorbeeld niet worden verwijderd)
Als u de hiërarchie van de objecten op de kaart wijzigt (bijvoorbeeld door wijzigingen in de GIANTS-editor), kunnen sommige objecten opnieuw verschijnen en opnieuw moeten worden verwijderd.
Als een mod-kaart niet correct is gebouwd, kan het verwijderen van enkele bomen het bovenstaande probleem veroorzaken.
Als gebouwen niet correct op de kaart zijn gedefinieerd, kan dit tot grappige effecten leiden.
Het is mogelijk om kaartgrenzen te verbergen. Je zou dan in nirvana kunnen vervallen. Mag niet worden gedaan.
Achimobil