Iveco Eurocargo ff160 Magirus DLK M32L-AS v1.0.0.0
Iveco Eurocargo ff160 Magirus DLK M32L-AS v1.0.0.0
Iveco Eurocargo ff160 Magirus DLK M32L-AS V.1.0
De DLK M32L-AS is de eerste 32 meter hoge DLK met knikarm voor de LS 22.
Deze DLK is volledig geanimeerd.
Chassis:Chassis van de 16 t klasse, bijvoorbeeld IVECO MAGIRUS EuroCargo 160 E 30 4×2
Motor [PS]: 220 KW / 299 PS Wielbasis: 4.815 mm Cabine + stoelen: volledig staal 1 + 2
Totaalgewicht: 15.000 / 16.000 kg
Reddingshoogte: 30,5 m
Bedrijfshoogte: 32 m
Reddingskooi: 2 personen
Het interieur van de cabine is volledig gemodelleerd en heeft een 3D-interieur.
Functies:
Geanimeerde rolluiken met geluid via IC
Voertuigverlichting omgebouwd naar LED
Kan gevuld worden met water voor het waterkanon op de mand (moet via IC bevestigd worden)
Het waterkanon kan via een IC op de bedieningsterminal op de kooi worden in- en uitgeschakeld.
De mandbrancard kan via IC aan de mand worden bevestigd en losgemaakt.
Volledig geanimeerde displays in de cockpit en in het laddercompartiment.
Achterste steunpoten bestuurbaar via IC met geluid.
Achterste bedieningsterminal voor stempels geanimeerd
Bedieningsterminal in cockpit functioneel.
Achterwaarschuwingsinrichting op de besturingsterminal, aanstuurbaar via IC.
Martinshoorn bestuurbaar via IC op de besturingsterminal.
LED-stroompunt voor het markeren van het steunpunt van de stempels. Bestuurbaar op de controle-eenheid in de cockpit via IC.
Sfeerverlichting LED regelbaar op de besturingsterminal via IC.
Functionele anemometer op de mand
Volledig functioneel laddersysteem. Volledig geanimeerd met geluid en LED-verlichting, bestuurbaar op het scherm via IC.
Ladderpark volledig toegankelijk tot aan de kooi (botsing geïnstalleerd)
Camera ingebouwd in de kooi voor goed zicht rondom.
Verkeersveiligheid door IC-op- en afbouw
Echte GPS geïnstalleerd (vereist extra mod)
Kentekenplaatconfiguratie geïnstalleerd
Wolf Modding Gemeinschaft, Turbosquid, 3d_molier-International