Industriële kas v2.0.0.0






Industriële kas v2.0.0.0
Ik heb altijd al gewild dat een enkele kas zoveel producten zou produceren als IRL een kas kan produceren.
Dit is een realistische versie van de kas op industriële schaal (gemaakt door WES_Mods) die nu naast het basisspel sla, tomaat en aardbei nieuwe gewassen produceert zoals: meloen, watermeloen, kool, rode kool, bloemen, pompoen, komkommer, ui en peper.
De recepten gebruiken water, zaden, kalk, mest, vaste mest, houtsnippers en lege pallets (de laatste is te koop in de winkel of kan worden geproduceerd door mijn zagerij Platinum; andere lege pallets kunnen werken)
Kosten: 100.000
Onderhoud: 2000
Het paaigebied kan een puinhoop zijn vanwege de verschillende soorten pallets die worden uitgezet.
Het bevat een verkoopargument dat zou moeten werken met alle goederen op pallets (categorie PRODUCT)
Ui en komkommer hebben geen animatie binnen (plant verschijnt op de grond)
Prijzen worden bepaald om de ingrediënten waard te maken en geven de voorkeur aan de nieuwe producten.
Als je kunt bijdragen met plantknopen (voor de ontbrekende of ter vervanging van de pompoenen en paprika's die er niet al te best uitzien) en pallets (beide als nieuwe producten) worden gewaardeerd en vermeld als bijdrager.
WES_Mods Jinkou89