Havergewastexturen v1.0.0.0
Havergewastexturen v1.0.0.0
Deze Oat-crop-texturen kunnen worden gebruikt om bestaande texturen op een mod-kaart of de standaard gamebestanden te vervangen.
LET OP: dit is GEEN mod die je in je mods-map plaatst. Het is een textuurvervangingspakket.
Het hele gewasgebladerte is opnieuw gecodeerd en samen met de nieuwe texturen komt het gewas veel dichter bij echte haver. De afstandstexturen zijn allemaal bewerkt, zodat de details van LOD tot afstandstexturen zo naadloos mogelijk in elkaar overlopen.
In de codering is de mogelijkheid opgenomen om "bandensporen" stoppels te laten verpletteren bij gebruik van gewasvernietiging. Dit voegt echt een extra niveau van onderdompeling toe tijdens het werken op het veld.
Het texturepakket wordt geleverd met een txt-bestand met volledige installatie-instructies voor hoe u het aan een mod-kaart kunt toevoegen.
Als de mod-map alle standaardtexturen gebruikt, moet je een map "foliage" maken en vervolgens de hele Oat-map daarheen kopiëren.
Je zult dan het mod maps map.i3d bestand moeten bewerken met notepad++, en het "oat.xml" bestandspad hernoemen naar dezelfde locatie waar je de aangepaste uitsnede hebt geplaatst.
Voor de meeste kaarten zou dit zijn: "foliage/oat/oat.xml"
LET OP: Voordat u wijzigingen aanbrengt, moet u ALTIJD een back-up maken voor het geval dat.
Auteur:BulletBill, GIANTS