Greenhouse XLarge Revamp-editie v1.0.0.2
Greenhouse XLarge Revamp-editie v1.0.0.2
Mijn Xlarge-kas uitgebreid op basis van Revamp.
Versie 1.0.0.2
licht gewijzigd recept
De hoeveelheid booster-ingrediënten per cyclus verminderd, maar op de lange termijn was het voor mij te snel opgebruikt.
De productiekosten zijn licht gestegen.
Hier voor jou die het misschien nodig heeft. Mijn XLarge kas uitgebreid met Revamp.
Het idee ontstond toen ik verder bouwde op de kaart en al een paar producties had omgezet naar Revamp.
En deze kas zal ook op de kaart gebruikt worden.
Allereerst als een onafhankelijke mod voor jou, misschien kan de een of de ander het gebruiken.
Om deze mod te laten werken heb je Revamp nodig
Waarom vernieuwen? Heel eenvoudig, je kunt er geweldige dingen mee doen.
Ik hield van het individuele ontwerp van de niveau-indicatoren, waardoor een kleine dynamiek kan worden toegevoegd.
Maar de niveau-indicator was niet veel voor mij, dus heb ik boosterrecepten geïnstalleerd, waarmee je de productie kunt verhogen met zaden, kunstmest en mest.
Als je geen boosters wilt, is alleen water voldoende.
Standaard recept
Water –> resulteert in de normale productieoutput van 100%
Boosterrecepten – aanvullende producten aan het water
Zaad geeft een booster van 100% –> geeft een productie output van 200%
Kunstmest geeft een booster van 150% –> geeft een productie output van 250%
Mist geeft een booster van 150% –> geeft een productielijn van 250%
Als je alle 3 booster-ingrediënten combineert, is een productie-output van 500% mogelijk.
Versie 1.0.0.1
Kleine oplossing, per ongeluk de verkeerde versie geüpload of XML moet worden opgeslagen voordat u uploadt
Mach1--Andy