Great Land Big Water Multifruit-update v2.0.0.0

Great Land Big Water Multifruit-update v2.0.0.0

Versie Multifruit V2-update
1. Freiraum 12 kan opnieuw worden gekocht.
2. Vloerbelettering en lamp op open ruimte 12 van de voormalige tabaksproductie is verwijderd.
3. De drijvende boom op de binnenplaats gerepareerd.
4. Er werd een nieuwe bushalte geïnstalleerd vanwege de oude problemen met shaders en spiegelende textuur die de 19er had.
5. Geparkeerde auto bij station West stond gedeeltelijk in het hek en is verholpen.
6. Door de dam opnieuw te installeren, vergat ik de lampen die uit de LS19 kwamen, moesten worden verwijderd en verwijderd, die de waarschuwing hadden Waarschuwing: i3d onCreate gebruikersattribuut 'NightIllumination' is verouderd. Gebruik in plaats daarvan het tabblad 'Zichtbaarheidsvoorwaarde' in de GIANTS Editor voor knooppunt 'illum', wat geen slechte zaak is en met een update zal worden opgelost.
7. Multifruit koppen die fouten veroorzaken zijn vervangen en Panther2 zijn vervangen, witte kool en rode kool toegevoegd, waarna de Ropa nu ook de koppen op de Panther2 heeft laten passen.

Het is eindelijk tijd. Na een aantal maanden bouwen is het me eindelijk gelukt om mijn kaart af te maken en aan jullie te presenteren. Er zijn veel meer dan 20 producties, veel geanimeerde objecten en nog veel meer op de kaart.
Voor meer informatie, zie hieronder. Gras in de laatste fase is in het begin alleen op het erf en tot aan de weg beschikbaar. Op de rest van de kaart bevindt het zich in de middelgrote groeifase. Er ligt niet op alle daken van de gebouwen sneeuw.
Om dit te doen, zou je meer tijd moeten hebben die ik helaas niet kan opbrengen en omgaan met bepaalde software.
Ik denk echter dat dat niets afdoet aan het spel. Ik dank het team Rheinlandpfalz / Markus voor het vrijgeven van de fruitsoorten en hun texturen. Een helikopter vond ik op het net, helaas heb ik de maker of bouwer niet kunnen achterhalen, maar ik wil je hier ook heel hartelijk voor bedanken en als dat niet gewenst is, dan haal ik de heli natuurlijk weer weg.
Er zijn 20 MC_coins (elk € 8000 beloning) op de kaart geplaatst, die je moet vinden en als afsluiting bij de 20 MC_coin wacht je weer een beloning van 100.000 €.
Velden: In totaal 38, hoewel niet veel, maar de mogelijkheid om er nog veel meer te creëren.
Voor verdere productie of ook werven zijn verschillende open ruimtes beschikbaar.
Informatie over de kaart kun je meenemen op 2 verkrijgbare borden die plaatsbaar zijn.
Te vinden in het boommenu Decoraties/Overige. Evenzo heb ik 2 fonteinen, te koop voor elke 200 € Dagelijkse kosten 0 € (maar gratis water) evenals een wasstation 200 €
Dagelijkse kosten 5 € gemaakt en geïnstalleerd.
Te vinden in het menu Gebouw/Gereedschappen. Een zacht tankstation voor 23500 € kunt u ook aanschaffen, de dagelijkse kosten zijn 7 €. Een andere voertuighal is te vinden in de winkel voor 32500 €. De dagelijkse kosten bedragen 15 €. Andere objecten werden geïnstalleerd.

De kaart is voorbereid voor Precision Farming DLC.
Informatie: bijlagen voor de Precision Farming DLC zijn in-game te vinden bij Equipment/Diveres. Ik heb ook nog 10 landschapsstructuren toegevoegd die de namen aarde, gemengd bos, geplaveide steen, strandzand, beton, grind, vuil grind, stoep, grindstoep en rivierbedding versterken, waarvan sommige afkomstig zijn van USMap.
Overige gewassen: wortelen, uien, lavendel, luzerne, rogge, rode kool, witte kool, maanzaad, hop en klaver. De kaart bevat zelf gemaakte opbergmogelijkheden die u kunt kiezen uit het boommenu dat onder silo's te vinden is. Hier kunt u opslaan: wortelen, uien, aardappelen, suikerbieten, suikerbietenpulp, rode kool, witte kool, suikerriet, hop, kaf, gras, hooi, stro, kuilvoer, compost, ruwvoer, mest, varkensvoer, houtsnippers en Gemengd voer. Er zijn 4 magazijnen beschikbaar en de kosten per magazijn 22450 € De dagelijkse kosten bedragen 17 €. Alle MC Mapping-objecten zijn verkoopbaar. Kampen moeten echter eerder worden ontruimd. In de eigen fruitsilo's van het spel kun je opslaan: tarwe, gerst, haver, koolzaad, zonnebloem, sojabonen, maïs, sorghum, lavendel, papaver, rogge en mout.
Andere magazijnen zoals magazijn voor vloeibare mest, magazijn voor herbiciden, magazijn voor meststoffen, magazijn voor kalk en zaadwinkels zijn gebouwd en toegevoegd, die in de winkel kunnen worden gekocht. Ten slotte zijn er ook meer aangepaste opslagopties voor games.
Producties: verschillende soorten fruit, bakkerijproductie, brouwerij, diverse sapproductie, dieselproductie, ijsproductie, houten vatenproductie, palletproductie, kartonproductie, aardappelproducten, kleding / stofproductie, Houtskoolproductie, moutproductie, meelproductie , zuivelproducten, meubelproductie, productie van pellets, productie van rode kool en witte kool, productie van rum en whisky, zagerijen, productie van houtblokken, slagerij, tabaksproductie, suikerproductie, productie van sigaretten en nog veel meer.
Geanimeerde objecten: adelaars, meeuwen, vissen, eenden, krabben, helikopters, zeppelin, passagiersvliegtuig, zeilboten, motorjachten, schepen, paraglider, heteluchtballon en nog veel meer.

Vereiste modificaties 1 . Een productie-opknapbeurt wordt automatisch gedownload in het spel, als je de hints opvolgt en bevestigt met Ja. Duurt een paar seconden.
Ga weer terug, wacht en begin opnieuw.

Deze mod bevat: FS22_productionsLimitIncreaser120 (Deze mod verhoogt het maximale aantal producties dat je op een savegame kunt plaatsen). Standaard zijn er maximaal 60 producties mogelijk, deze mod verhoogt het aantal naar 120.

Deze mod bevat ook:
FS22_A_Pallet gerepareerd.
FS22_A_Palletfix-functionaliteit geïntegreerd in Revamp,
FS22_productionsLimitIncreaser120 – Functionaliteit geïntegreerd in Revamp
FS22_buyProductionInput – Functionaliteit geïntegreerd in Revamp, ook in multiplayer,
FS22_fixProductionPointSelling – Functionaliteit geïntegreerd in Revamp,
FS22_morepalletsfix – Functionaliteit geïntegreerd in Revamp,
FS22_PalletFixer – Functionaliteit geïntegreerd in Revamp.

Aanbevolen Mods 1 . MoreTrees (Met dit script wordt de boomlimiet (plantbare bomen op een kaart) verhoogd. Er zijn veel andere leuke mods die de kaart kunnen verfraaien.

3. FS22_FlowersPack, 4. FS22_Goldcrest_Decoration_Pack, 5. FS22_landscapingDE en nog veel meer. Voer gewoon de exacte naam van de mod in en ga op zoek.
Optionele mods 1e suikerbietverwerkingsfabriek
Logboek is foutloos. Veel te veel geschreven dus.
En nu wens ik je veel succes en veel plezier met de kaart

Auteur:
MC_Juergen


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Kaarten mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!