Glenleathann-kaart v1.4.0.0
Glenleathann-kaart v1.4.0.0
Wijzigingenlogboek 1.4.0.0:
– Nieuwe vultypen voor Farm productions DLC toegevoegd aan verkooppunten.
– PDA bijgewerkt.
Het grootste deel van je late tienerjaren, begin twintig, had je op een boerderij gewerkt om je vriend te helpen wiens vader helaas is overleden, en hoewel je dat leven bijna tien jaar geleden hebt ingeruild voor de stad, denk je nog steeds vaak terug aan die mooie dag en vraag je je af hoe het gaat goed met je vriend en als hij erin slaagt meer land veilig te stellen zoals hij had gewild, en hoewel je van plan was om op een dag langs te komen, werd je om verschillende redenen altijd weggetrokken. Nadat je op een avond met je kinderen had zitten praten en hoorde dat ze geen idee hebben waar de dingen vandaan komen, besloot je dat het genoeg was. Als de scholen niet bereid zijn om uw kinderen te onderwijzen over eenvoudige dingen, zoals waar voedsel vandaan komt, dan zult u dat wel doen.
Wanneer je aankomt op de plek die je je hele jeugd tot je midden twintig je thuis hebt genoemd, word je verrast door de omvang van het land en de herinneringen die je hebt, de geur van het platteland, vers gemaaid gras, de frisse lucht, niets van deze smog jij hebben al die jaren in de stad ingeademd. Met een vlaag van opwinding rijd je over de onverharde weg naar de boerderij van je vriend, want je bent thuis, je bent terug in Glenleathann.
– Kleine schijnwerper op het voertuigdealerpunt kan worden geknipt om alle snoeibare heggen aan de muur te verwijderen.
– Een kleine schijnwerper achter de autodealers zal bij het doorknippen alle straatverlichting verwijderen.
– Met de knipbare heggen van Alien Jim kun je uitbreiden, velden met elkaar verbinden of land ontginnen.
– Alien Jim's Britse rechtsgestuurde auto's.
– Alle producties van het basisspel verspreid over de kaart.
– De kaart is klaar voor precisielandbouw en maakt gebruik van een aangepaste bodemkaart.
– Er zijn enkele bosgebieden verspreid over de kaart.
– Alle basisspel- en DLC-producten kunnen op meerdere verkooppunten worden verkocht, behalve Iron Ore.
– 108 velden in alle soorten en maten.
– 5 boerderijen voor degenen die zich graag willen verspreiden of multiplayer willen spelen.
– Veel verfopties in de terreinverftool
– Aangepaste dierenhokken beschikbaar in het bouwmenu, evenals een kalkaankoopstation en enkele schuren en muurtypes.
– AI-splines op de belangrijkste onverharde wegen.
– Verstoorde simulaties Schotse GEO.
– Verstoorde simulaties Schots weer, omdat het weer veel uitdagender was, wordt een minimum van 3 dagen per maand aanbevolen.
– Disturbed Simulations-missievoertuigen.
– Nieuwe aangepaste verlichting.
– Katoen en suikerriet groeien niet op velden die eigendom zijn van de NPC, maar je kunt deze soorten gewassen wel planten en oogsten als je dat wilt.
Wijzigingenlogboek 1.1.0.0:
– Vaste schuur op de zuidwestelijke boerderij, zodat je ze kunt verkopen.
– Kippenhok en schuur op de boerderij in het noordoosten gerepareerd, zodat ze verkocht kunnen worden.
– Paardenstal iets verder naar achteren op de hoofdboerderij verplaatst om wat meer ruimte te geven.
– Verminderd veevoer in alle stallen, nog steeds maïs plus compatibele maar aanzienlijk lagere capaciteiten.
– NPC xml-bestand nu gelezen vanuit het basisspel.
– South West Karma 16 nu op de juiste locatie.
Wijzigingenlogboek 1.2.0.0:
– Nieuwe producties = Diesel, Deeg, Donuts, Pannenkoeken, Gepasteuriseerde Melk, Sandwiches, Soja, Sojaolie, Sojamelk, Wafels, Gist, Yoghurt en meer
– Nieuwe texturen voor de volgende gewassen = Tarwe, Gerst, Katoen, Gras, Weidegras, Maïs, Aardappel, Zonnebloem
– Boerderijen, schuren enz. zijn er allemaal, ongeacht de moeilijkheidsgraad van het spel, maar om ze te verwijderen kosten ze je nu geld.
– Met de vaste meststoftank kunt u nu vaste mest en kalk kopen en beide kunnen samen worden bewaard.
– Met de vloeibare meststoftank kunt u nu vloeibare meststof en herbiciden kopen en beide kunnen samen worden bewaard.
– Met de zaad-/mineraalvoedingstank kun je nu beide kopen en samen opslaan.
– Productieaanpassing = Voor brood zijn deeg, gist en zonnebloemolie nodig.
– Productieaanpassing = Cake heeft de normale dingen nodig, maar gepasteuriseerde melk vervangt melk
– Productiewijziging = Melk wordt nu verwerkt tot gepasteuriseerde melk en wordt gebruikt in sommige producties waarin melk normaal gesproken werd gebruikt.
– Productiewijziging = Sugar Mill geeft nu een bijproductie van gist.
– Zagerij is nu een gebouw dat je kunt verwijderen nadat je het hebt gekocht, zodat je het land om andere redenen kunt gebruiken.
– BGA zal nu een output van methaan opleveren die kan worden opgeslagen, verkocht of gedistribueerd.
– BGA heeft nu ook suikerbieten, aardappelen en stro als inputs die methaan, elektrische lading en Digestaat zullen produceren, maar stro zal geen Digestaat produceren.
– Voor de productie van diesel zijn zonnebloemolie, koolzaadolie, sojaolie, water en methaan nodig, die vervolgens op uw boerderij kunnen worden gebruikt of verkocht.
– Silo's zijn niet langer multifruit, ze accepteren nu alleen het volgende. Tarwe, gerst, koolzaad, maïs, sorghum, haver, zonnebloem, aardappel, suikerbiet, gesneden suikerbiet en suikerriet. Voordat u de kaart bijwerkt, moet u ervoor zorgen dat er geen andere fruitsoorten in uw silo's aanwezig zijn.
Wijzigingenlogboek 1.3.0.0:
– Sojamelk heeft geen meel meer nodig, maar heeft nu sojabonen en water nodig.
– Verkooppunten bijgewerkt om te werken met alle vultypen die zijn toegevoegd vanuit de Premium DLC
– Let op: dit is compatibel met save-games.
Auteur:CavalierRoy