GIANTS EDITOR V9.0.2

GIANTS EDITOR V9.0.2

v9.0.2
Ondersteuning voor Farming Simulator 22 1.2.0.0 nieuw shader-formaat
Vaste oude profielimport met 'Game Installation Path' wijzend naar Farming Simulator 19

– Ondersteuning voor Farming Simulator 22 i3d-formaat
– Basisconversie van mods toegevoegd van Farming Simulator 19 naar Farming Simulator 22
+ Converteert dichtheidskaarten en voegt nieuwe dichtheidskaarten toe
+ Converteert veldafstandtexturen
+ Converteert SunAdmirer, Nightlight, Nightlight2, NightIllumination aanCreëert naar nieuwe zichtomstandigheden
+ Vervangt aangepaste shaders
+ Converteert gebladerte
+ Attributen van terreinlagen converteren
+ Voeg nieuwe naamgevingsannotaties toe voor dichtheidskaarten en infolagen
+ Er zijn verschillende handmatige stappen nodig:
++ Converteer normale terreinkaarten (hoogtekanaal toevoegen, vloeiendheidskanaal verplaatsen)
++ Converteer afstandsstructuren (alfakanaal is nu vloeiendheid)
– Ondersteuning toegevoegd voor i3d-referenties
– Attribuut "Vergrendelde groep" toegevoegd voor elk knooppunt. Staat het kiezen van vergrendelde groepen toe in plaats van hun kinderen
– Sneltoets toegevoegd om een "Vergrendelde groep" voor de selectie te maken: Ctrl + Shift + G
– Nieuwe mesh-verfmodus toegevoegd
– Horizontale schuifbalk toegevoegd aan scenegraph-paneel
– Muisknopfunctie "erosie" toegevoegd in het terreinbewerkingspaneel
– Ondersteuning toegevoegd voor de hoog-contrastmodus van Windows in het scenegraph-paneel
– Een zoekbalk toegevoegd voor de scenegraph
– Aparte gizmo-modi toegevoegd (Q: gecombineerd, E: schalen, R: roteren, T: vertalen)
– Eerstepersoonsmodus toegevoegd
– Prefab beoordeling toegevoegd
– Vast uurwerk met RMB + WASD
– Ondersteuning toegevoegd voor het toevoegen van meerdere audiobestanden aan een audiobron
– Vaste crash bij kopiëren/knippen/plakken bij plakken in hetzelfde knooppunt dat was gekopieerd/geknipt (knippen en ongedaan maken om het oude knooppunt te krijgen)
– Mogelijkheid toegevoegd om knooppuntnaam te bewerken met gebruik van F2
– Meer eenvoudige geometrie toegevoegd om te maken (WASD + ctrl + spatie + muis om te besturen, esc om af te sluiten)
– Optie toegevoegd om verschillende selectievakjes te wijzigen met meerdere geselecteerde objecten
– Nieuwe optie toegevoegd om een vertaalhulpraster weer te geven bij het vertalen binnen een vlak
– Terreinlaagmanager toegevoegd om terreinlagen aan te passen
– Dialoogvenster toegevoegd voor het bewerken van snelkoppelingen
– Rechthoekige objectselectie toegevoegd in viewport
– Duitse lokalisatie toegevoegd
– Vaste verwijdering van groepsknooppunten wanneer de geschiedenis voor ongedaan maken / opnieuw uitvoeren is gewist
– Verbeterde objectselectie (picking)
– Een "Standaard" menu-item toegevoegd voor View/Debug/ menu, waarmee de debug-weergave wordt gereset
– Optie toegevoegd om te schakelen of niet-weergeefbare objecten selecteerbaar zijn
– Optie toegevoegd om te wisselen of splines selecteerbaar zijn
– Hoofdvenster afneembaar gemaakt
– Een "beperking tot textuur" vervangingsoptie toegevoegd voor textuurschilderen
– De viewport-update voor gebladerte opgelost tijdens het beeldhouwen van het terrein
– Snapping toegevoegd, ook in lokale modus voor vertaling, rotatie en schalen
– Vaste knoop slepen in scenegraph
– Snelkoppelingen toegevoegd om de grootte van gizmo te vergroten en te verkleinen
– Nieuwe snelkoppelingen toegevoegd ALT+G, ALT+R, ALT+S om vertaling, rotatie en schaal opnieuw in te stellen
– CTRL+x,CTRL+c,CTRL+v-ondersteuning toegevoegd voor knippen, kopiëren en plakken in editorscriptbesturing
– Ondersteuning toegevoegd voor 3DConnexion SpaceMouse
– Esc verlaat de huidige verfmodus
– Optie toegevoegd om vervolgkeuzemenu's voor terreindetaillagen te noemen
– Optie toegevoegd om rastersnapping tijdelijk in te schakelen door 'X' ingedrukt te houden

Auteur:
GIANTS Software


Wat zijn Farming Simulator 22 mods

Welkom bij de grootste Farming Simulator modding community. Weet je nog steeds niet zeker wat het nut is van Farming Simulator 22 mods? De game is ontwikkeld om aanpassingen (mods) te ondersteunen die door elke fan kunnen worden gemaakt. Je kunt dus mods gebruiken om het originele spel te upgraden. Ja, we zijn het erover eens dat de game al erg goed is, maar je hebt misschien het gevoel dat je meer oogstmachines, tractoren of ander gereedschap in de game nodig hebt. Bovendien biedt de game zelf verschillende soorten mods die de gameplay kunnen veranderen, enkele bugs kunnen oplossen die spelers irriteren of gewoon proberen de game interessanter te maken. Dit is waarom je FS22 mods zou moeten proberen. Aangezien er veel verschillende FS 22 mods zijn, zal het installeren van een ervan het spel een beetje veranderen en het zal uniek worden. Alle LS22 mods zijn volledig gratis, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over betalingen of verborgen belastingen. Probeer Farming Simulator 22 mods nu en word een betere boer.






Het beste FS22 Overig mods

Leave a Reply

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!