GIANTS EDITOR V9.0.2
GIANTS EDITOR V9.0.2
v9.0.2
Ondersteuning voor Farming Simulator 22 1.2.0.0 nieuw shader-formaat
Vaste oude profielimport met 'Game Installation Path' wijzend naar Farming Simulator 19
– Ondersteuning voor Farming Simulator 22 i3d-formaat
– Basisconversie van mods toegevoegd van Farming Simulator 19 naar Farming Simulator 22
+ Converteert dichtheidskaarten en voegt nieuwe dichtheidskaarten toe
+ Converteert veldafstandtexturen
+ Converteert SunAdmirer, Nightlight, Nightlight2, NightIllumination aanCreëert naar nieuwe zichtomstandigheden
+ Vervangt aangepaste shaders
+ Converteert gebladerte
+ Attributen van terreinlagen converteren
+ Voeg nieuwe naamgevingsannotaties toe voor dichtheidskaarten en infolagen
+ Er zijn verschillende handmatige stappen nodig:
++ Converteer normale terreinkaarten (hoogtekanaal toevoegen, vloeiendheidskanaal verplaatsen)
++ Converteer afstandsstructuren (alfakanaal is nu vloeiendheid)
– Ondersteuning toegevoegd voor i3d-referenties
– Attribuut "Vergrendelde groep" toegevoegd voor elk knooppunt. Staat het kiezen van vergrendelde groepen toe in plaats van hun kinderen
– Sneltoets toegevoegd om een "Vergrendelde groep" voor de selectie te maken: Ctrl + Shift + G
– Nieuwe mesh-verfmodus toegevoegd
– Horizontale schuifbalk toegevoegd aan scenegraph-paneel
– Muisknopfunctie "erosie" toegevoegd in het terreinbewerkingspaneel
– Ondersteuning toegevoegd voor de hoog-contrastmodus van Windows in het scenegraph-paneel
– Een zoekbalk toegevoegd voor de scenegraph
– Aparte gizmo-modi toegevoegd (Q: gecombineerd, E: schalen, R: roteren, T: vertalen)
– Eerstepersoonsmodus toegevoegd
– Prefab beoordeling toegevoegd
– Vast uurwerk met RMB + WASD
– Ondersteuning toegevoegd voor het toevoegen van meerdere audiobestanden aan een audiobron
– Vaste crash bij kopiëren/knippen/plakken bij plakken in hetzelfde knooppunt dat was gekopieerd/geknipt (knippen en ongedaan maken om het oude knooppunt te krijgen)
– Mogelijkheid toegevoegd om knooppuntnaam te bewerken met gebruik van F2
– Meer eenvoudige geometrie toegevoegd om te maken (WASD + ctrl + spatie + muis om te besturen, esc om af te sluiten)
– Optie toegevoegd om verschillende selectievakjes te wijzigen met meerdere geselecteerde objecten
– Nieuwe optie toegevoegd om een vertaalhulpraster weer te geven bij het vertalen binnen een vlak
– Terreinlaagmanager toegevoegd om terreinlagen aan te passen
– Dialoogvenster toegevoegd voor het bewerken van snelkoppelingen
– Rechthoekige objectselectie toegevoegd in viewport
– Duitse lokalisatie toegevoegd
– Vaste verwijdering van groepsknooppunten wanneer de geschiedenis voor ongedaan maken / opnieuw uitvoeren is gewist
– Verbeterde objectselectie (picking)
– Een "Standaard" menu-item toegevoegd voor View/Debug/ menu, waarmee de debug-weergave wordt gereset
– Optie toegevoegd om te schakelen of niet-weergeefbare objecten selecteerbaar zijn
– Optie toegevoegd om te wisselen of splines selecteerbaar zijn
– Hoofdvenster afneembaar gemaakt
– Een "beperking tot textuur" vervangingsoptie toegevoegd voor textuurschilderen
– De viewport-update voor gebladerte opgelost tijdens het beeldhouwen van het terrein
– Snapping toegevoegd, ook in lokale modus voor vertaling, rotatie en schalen
– Vaste knoop slepen in scenegraph
– Snelkoppelingen toegevoegd om de grootte van gizmo te vergroten en te verkleinen
– Nieuwe snelkoppelingen toegevoegd ALT+G, ALT+R, ALT+S om vertaling, rotatie en schaal opnieuw in te stellen
– CTRL+x,CTRL+c,CTRL+v-ondersteuning toegevoegd voor knippen, kopiëren en plakken in editorscriptbesturing
– Ondersteuning toegevoegd voor 3DConnexion SpaceMouse
– Esc verlaat de huidige verfmodus
– Optie toegevoegd om vervolgkeuzemenu's voor terreindetaillagen te noemen
– Optie toegevoegd om rastersnapping tijdelijk in te schakelen door 'X' ingedrukt te houden
GIANTS Software