Geanimeerd kaartobject met AutoTrigger v1.0.4


Geanimeerd kaartobject met AutoTrigger v1.0.4
Dit script maakt het gebruik van geanimeerde objecten in kaarten mogelijk, inclusief de optie van automatische triggers
Versie 1.0.4
Oplossing voor exit-probleem.
Sinds V1.0.3 kon het spel niet uit het menu worden verlaten.
U wilt geanimeerde objecten in uw kaart invoegen of uw kaart in de LS22 brengen zonder alle bewegende objecten om te zetten in 'plaatsbare' objecten?
Dan is hier een oplossing. Integreer het script eenvoudig in de kaart en converteer de waarde "AnimatedMapObject.onCreate" naar "modOnCreate.AnimatedMapObject" in de gebruikersattributen van de geanimeerde objecten.
De overige instellingen zijn compatibel met de LS19, dus er hoeven geen aanpassingen gedaan te worden in de "animatedObjects.xml".
Als verdere functie bestaat de mogelijkheid om het geanimeerde object automatisch te laten activeren bij het binnenkomen en verlaten. Het enige wat u hoeft te doen is een attribuut met de naam 'autoTrigger' op het object aan te maken.
Schluppe