FS25: Weer, watereffecten en motor
FS25: Weer, watereffecten en motor
Effecten en weer, motoreigenschappen:
– De omgeving reageert op het weer, er verschijnen nu waterdruppels op machines, kleuren of materialen worden glanzender + donkerder als het nat is, ook zijn er verschillende effecten van regen of rijden erin toegevoegd.
– 3D-modder en sneeuw blijven hangen op de banden die er tijdens het rijden afvallen.
– Er zijn schaduwen toegevoegd aan objecten die voorheen niet in de schaduw stonden. Ten slotte werpen voertuiglichten ook schaduwen, wat zou kunnen betekenen dat er geen verlichting meer is door torens, gebouwen, enzovoort = elk object werpt een schaduw of blokkeert licht.
– Texturen verbinden met objecten in een 3D-editor.
– Hogere grondresolutie van origineel 2 m naar 1 m en 12,5 cm verplaatsingskartering.
– Reacties van water op voertuigen die nat worden nadat het water is gestegen.
– Een enorme stap in optimalisatie en vegetatie.
– Reflecties in realtime, op machines/water.
– Sterke vooruitgang in machinegeluiden en materialen.
– Schaduwen worden geteld op basis van de stand van de zon of het weer – de schaduwen zijn dus scherper of vager.
Ongelooflijke in-game beelden van mist, mist en wolken
US Map, Riverbend Springs is aangekondigd door: GIANTS Software.
Met de release van de pre-FarmCon24-stream (3 juli) hebben we veel meer informatie en verbluffende beelden uit in-game beelden! Hoe ziet het eruit? Wat kunnen we zien? Hoeveel verbetering is er? Hoe zit het met GPS? Bekijk de onderstaande video.
Auteur:
Farming Simulator 25, MrSealyp