Fruit Aanpassing v1.0.0.0
Fruit Aanpassing v1.0.0.0
Fruit Aanpassing verandert de eigenschappen van veel fruit. De vruchten worden opnieuw in evenwicht gebracht door aanpassingen in zaadverbruik, opbrengst, prijs en gewicht.
Dit is gebaseerd op gemiddelde gegevens uit de regio Duitsland. Meer daarover in het Giants-forum.
De zaadconsumptie van het fruit is gebaseerd op echte waarden uit de regio van Duitsland.
Door opbrengsten en verkoopprijzen aan te passen, worden het fruit en de opbrengst op elkaar afgestemd. De reële opbrengsten van deze vruchten werden aangepast aan het spel en factoren zoals de benodigde inspanning voor de teelt en de oogst werden meegenomen.
Verder krijgen bijvoorbeeld de graansoorten tarwe, gerst, haver (indien beschikbaar ook rogge, spelt, triticale) verschillende specialisaties door veranderingen in hun opbrengsten en verkoopprijzen, waardoor ze aantrekkelijk zijn voor verschillende toepassingen.
Tarwe, haver (en triticale) zijn meer geschikt om te voeren, terwijl gerst (rogge en spelt) meer geschikt zijn voor verkoop.
Het bergen van stro is ook lucratiever.
De volgende vruchten worden al (gedeeltelijk) ondersteund:
– Standaard fruit (behalve katoen, suikerriet, populieren, olijven, druiven en onkruid)
– Rogge, spelt, triticale, klaver, luzerne, ui, wortel, papaver
Voor de FS22 heb ik de mod volledig herzien. U kunt de waarden in FruitsAdjustment.xml aanpassen en nieuwe vruchten toevoegen
Auteur:RedFoxModding