Fichthal V2 AD Netzwerk v1.0.0.0
Fichthal V2 AD Netzwerk v1.0.0.0
Hallo, zoals aangekondigd, hier is mijn eerste AD-netwerk voor Fichthal versie 2.0.
Via AD kunt u nu alle percelen, producties, verkooppunten boerderijen en nog veel meer benaderen en beheren. Omdat het een erg smalle kaart is, raad ik af om grotere voertuigen te gebruiken, hoe kleiner, hoe beter. Je zult ook chaotische plekken tegenkomen in de editormodus, dit waren óf mijn eerste pogingen met AD óf ik moest iets repareren maar had geen zin om alles opnieuw te verwijderen en het opnieuw uit te voeren, hopelijk zou het in de meeste gevallen nog steeds moeten werken.
Ik probeerde een kleinere dorsmachine langs de hoofdroute naar de bestemming te laten rijden, maar die bleef ergens vastlopen. Maar het zou moeten werken als je ze dwingt over de velden te rijden. Als de AI vervelend is, deactiveer je hem gewoon, de modder laat daar ook dorsmachines rondrijden. Ik wilde het op het einde repareren en verbeteren, maar helaas verdwenen de waypoints over een brug in Nirvana, zodra je ze wilde verplaatsen/verwijderen, heb ik ineens geen idee wat er aan de hand was. Misschien is er een AD-limiet bereikt of iets dergelijks, of ligt het aan de kaart. Ik kan het beter zo laten.
De doelen op de velden zijn zo ontworpen dat je ze kunt verplaatsen, verder het veld in of dichter bij de rand. Daarom heb ik ze om te beginnen bewust in de velden geplaatst. Alles werkt zonder problemen in combinatie met Courseplay, op voorwaarde dat alle basis CP- en AD-instellingen correct zijn.
Als ik een oplossing kan vinden voor de waypoints die zich vreemd gedragen als je ze alleen maar aanraakt, zal ik deze cursus geleidelijk verbeteren. U kunt mij vertellen of de punten gemakkelijk voor u kunnen worden gewijzigd in het eerste dorp (van boerderij 1 naar de autodealer) over de brug.
Veel plezier en werkplezier!
Einsamer_Wolf