Fed Produktions Pack Revamp erforderlich v2.0
Fed Produktions Pack Revamp erforderlich v2.0
Productie 2.0
– Nieuwe productie slager met verwerking van rund, varken, kip en schaap, (Mod FS22 TH Animal Production is vereist zie mod lijst op fedaction-letsplay)
– Producten van de slager zijn rund, varken, kip, lam, vleeswaren, bijproducten en leer
– Nieuwe productie textielfabriek met productie van stof, kleding, schoenen en houtblokken
– Nieuwe productie Separator om vergistingsresten of drijfmest te scheiden in mest, vloeibare mest en afvalwater
– Vaste typfout Cobblestones Red
– Aanrijding bij de pulpfabriek op de juiste manier verplaatst
– Zuivel de melkroerders draaien weer goed
– Overbodige trigger bij de thermische centrale verwijderd, pallets worden nu beter geaccepteerd (dankzij Achim)
– Extra ploegendienst voor raffinaderij, iets lagere productiekosten
– 3 verschillende plaatsbare BGA's voor stroomopwekking
– Kalkwerk watertanks hebben nu een aanvaring
– Lumberjack Booster door appel, vlees, kleding en schoenen
– Workshop Booster door middel van kleding en schoenen
– Pulpfabriek schoorsteenrook geïnstalleerd
Beter laat dan nooit.
Dit is nu mijn FED-productiepakket.
Het pakket is een samenvatting van alle plaatsbare productiemods die door mij zijn gemaakt.
Het Fed Mods-pakket bestaat momenteel uit:
Kunstmestproductie (mest en drijfmest wordt mest)
Zaadproductie (van graan zoals tarwe + kunstmest die we zaaien)
Vergister (Gras en/of kaf wordt kuilvoer)
Voerfabriek (mengvoer voor koeien en voerproductie voor varkensvoer)
Raffinaderij (koolzaad of zonnebloem wordt diesel en varkensvoer)
Meer mods zullen in de komende weken/maanden volgen.
Idee / Konzept: FedAction