Fed Produktions Pack Revamp erforderlich v1.9.1.0
Fed Produktions Pack Revamp erforderlich v1.9.1.0
Productie 1.9.1
– Vaste oliemolentrekker voor palletlevering
– Shell-ontlaadtrigger iets hoger ingesteld voor Fischer
Productie 1.9
– Timmerwerk Verbeterd palletspawngebied zodat beide rijen werken
– Pulp Mill werkt nu in ploegen voor meer kartonproductie
– Niveau-indicatoren van de pallets die in de producties zijn geïnstalleerd (dankzij Achimobil)
– Aardezeil van Kieswerk rechtsom gedraaid zodat het niet meer door de muur komt
– Fischer heeft nieuwe product-shells toegevoegd (start indien nodig de server-savegame in het zelf-gehoste spel en laad het dan terug op de server)
– Pelletproductie uitgebreid met boostermelasse, daarna 10% meer productie (start indien nodig de server-savegame in het zelf-gehoste spel en laad het dan terug op de server)
– Nieuwe productiekalk werkt met de productie van kalk uit water, stenen, grind of schelpen
– Nieuwe productiecementfabriek met productie van cement, stenen en rode stenen pallets
– Nieuwe productie oliemolen met de productie van koolzaadolie, sojaolie, zonnebloemolie, olijfolie en lavendelolie
– Hooi-, stro- en houtpelletspallets gewijzigd vanwege prestatieproblemen
– Broodpalletriemen vast
– Kan vorm 'kaas' (cheeseShape) niet toevoegen aan spanbanden vanwege de ontbrekende CPU-netvlag. Fout opgelost met kaaspallet
– Nieuwe extra hoge lessenaarsdak hal met elektriciteitsopwekking
Beter laat dan nooit.
Dit is nu mijn FED-productiepakket.
Het pakket is een samenvatting van alle plaatsbare productiemods die door mij zijn gemaakt.
Het Fed Mods-pakket bestaat momenteel uit:
Kunstmestproductie (mest en drijfmest wordt mest)
Zaadproductie (van graan zoals tarwe + kunstmest die we zaaien)
Vergister (Gras en/of kaf wordt kuilvoer)
Voerfabriek (mengvoer voor koeien en voerproductie voor varkensvoer)
Raffinaderij (koolzaad of zonnebloem wordt diesel en varkensvoer)
Meer mods zullen in de komende weken/maanden volgen.
Veel plezier ermee
Idee / Konzept: FedAction