Fed-productiepakket v2.4.1.0
Fed-productiepakket v2.4.1.0
Productiepakket 2.4.1.
– Stel de productiecycli van de slager in op 24 per dag en verminder de bedrijfskosten enigszins
– De palletspawner bij de aardappelfabriek op de juiste manier verplaatst
– Vaste game-crash-bug met schapenvleespalet
– Bouwplan centrale loods botst met de auto en de tonnen voor het gebouw zijn op gepaste wijze verplaatst
– De uitstalling van de drankenhal stond iets verder naar voren
– Info dat de benodigde TH Animal Mod is verwijderd
Productiepakket 2.4
– Het centrale magazijn is terug met bouwtekening, 5 plaatsbare palletmagazijnen en centrale distributieruimte, complete montage YouTube video aflevering 879
– Slager herschreven om te vernieuwen met twee nieuwe vleessoorten lams- en kalfsvlees (afhankelijk van de leeftijd en gezondheid van het dier)
FS22_TH_AnimalProduction is dan niet meer nodig, start eventueel het spel en sla het op, laad dan de save opnieuw
– Vaste grondbotsing bij de oliemolen
– Kartonnen pallet weer iets herzien
– Paletten en bijenkorfweergave in de boomgaarden herzien
– Grondstoffen uit zakken (bv. pellets), jerrycans (bv. melasse) en de kartonnen pallets leveren enkele lege pallets op (recycling)
– Veranderde de vloertegels van de pallet-spawngebieden van de aardappelfabriek, suikerfabriek, laboratorium, brouwerij en pelletfabriek
– Iets lager onderhoudsverbruik voor de elektriciteitswindturbines en fotovoltaïsche systemen
Beter laat dan nooit. Dit is nu mijn FED-productiepakket. Het pakket is een samenvatting van alle platziebare productiemods van mij.
Het Fed Mods-pakket bestaat momenteel uit
Kunstmestproductie (Mest en drijfmest omzetten in kunstmest)
Zaadproductie (van graan zoals tarwe + kunstmest die we zaaien)
Vergister (Van gras en/of kaf wordt kuilvoer)
Voederfabriek (mengvoer voor koeien en voerproductie voor varkensvoer)
Raffinaderij (Van koolzaad of zonnebloem wordt diesel en varkensvoer)
Meer mods volgen in de komende weken/maanden.
Veel plezier ermee
Idee / Konzept: FedAction