Fastrac 8330 v1.0.0.0
Fastrac 8330 v1.0.0.0
Veel plezier met de kleine
15 jaar geleden had Tronxyyy een gepassioneerde relatie met tractoren en hij wist dat hij meer kon doen om ze nog krachtiger te maken. Dus begon hij zijn eigen werkplaats voor het afstemmen van tractoren, genaamd AgriPerformance.
In het begin was het moeilijk om klanten te krijgen omdat veel mensen sceptisch stonden tegenover het idee om hun tractoren te tunen. Maar John zette door en stopte al zijn kennis en ervaring in de werkplaats.
In de loop van de tijd is AgriPerformance bekend geworden om zijn uitzonderlijke prestaties en klanttevredenheid. Steeds meer boeren en boerderijen wendden zich tot AgriPerformance om hun tractoren te verbeteren en hun efficiëntie in het veld te vergroten.
Tronxyyy en zijn testrijder Trorsten73 hebben hard gewerkt om hun vaardigheden te verbeteren en op het snijvlak van technologie te blijven. Ze investeerden in moderne apparatuur en training om ervoor te zorgen dat elke tractor die de fabriek verliet in perfecte staat was.
Tegenwoordig is AgriPerformance een van de bekendste bedrijven in de branche. Het heeft talloze onderscheidingen ontvangen voor zijn werk en klanttevredenheid, en heeft een trouwe klantenkring opgebouwd die steeds terugkomt.
Tronxyyy is trots op wat het heeft bereikt en dankbaar voor de steun van haar klanten en medewerkers. AgriPerformance staat nu synoniem voor kwaliteit en prestaties in de tractortuning-industrie.
JCB Fastrac 8330 van AgriPerformance
Wat is er veranderd
Er werd een nieuwe V8-motor geïnstalleerd
Cilinderinhoud 11.419 l bij 2800 tpm
Er werd ook een bijkomende kernveldoptimalisatie uitgevoerd
Oude prestatiegegevens 348PS. En 1.140 Nm.
Nieuwe prestatiegegevens Max. 611 pk en 1.733 Nm
Versterkte cardanas om het toegenomen vermogen aan te kunnen
Verstevigd chassis om de enorme extra belasting te weerstaan
Compleet nieuw, verstevigd onderstel met nieuw framenummer (ingebed op de daarvoor bestemde plaats)
Er is een verbeterd remsysteem geïnstalleerd
Versterkte achteras (grotere as)
Ook hier heeft het zijn eigen gewicht
11,09 ton steeg tot bijna 19,08 ton. Dit komt door de enorme winst (verplicht om de gewenste tractie te garanderen)
Nieuwe aftakas voor en achter geïnstalleerd, met 1.000 tpm, zachte start
Ook de bandenvarianten zijn veranderd door de gewijzigde assen
Verbeterd uitlaatsysteem
fanfare
Speciale dank gaat uit naar Thorsten73 voor zijn onvermoeibare inzet als tester en adviseur.
Tronxyyy